Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem 1.8T


qenedi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich może ktoś pomoże pacjet a4b6 1.8T problem z odpaleniem po postoju parogodzinnym trzeba długo kręcić wystepuja to niezawsze podejżewam że coć z ciśnieniem paliwa .                     po odpaleniu i zgaszeniu odpala bez problemu , filtr paliwa wymieniałem dwa lata temu dziekuje za podpowiedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw zczytaj czy są jakieś błędy w sterowniku zapisane.

Potem można jechać na test ciśnienia na listwie wtryskowej aby sprawdzić rzeczywiste ciśnienie paliwa.  Możliwe że już pompa niedomaga. Zwróciłeś uwagę na to przy jakim stanie paliwa w baku Ci się to dzieje? Czy nie ma reguły czy pełny czy połowa zbiornika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączyłem pod bezpiecznik żarówkę i nie zawsze pompa rusza ale raczej jest dobra bo na bp śmiga dobrze dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze pompa powinna działać po otwarciu drzwi u mnie dopiero po stacyjce ale nie zawsze jak zaczynam kręcić to żarówka się zapala i słychać pompę a ciśnienie sprawdzę jutro dzięki za podpowiedzi błędów niesprawdzalem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzając ciśnienie sprawdź głównie przy obciążeniu czyli podczas butowania. To że na wolnych będzie okej nie znaczy że przy obciążeniu będzie tak samo. Target to 4 bary.

Edytowane przez kaman5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem błędy i były tylko problem z tylnymi drzwiami żadnych innych nie było i odpala normalnie i o co chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat mam taki problem miałem wypadanie zapłonu i szarpało silnikiem więc kupiłem nowe cewki beru po ich założeniu silnik nie chciał zapalić założyłem jedna starą na 1 cylinder i zapalił , pierwsza myśl nowa cewka padnięta ale po przejechaniu krótkiej trasy założyłem jeszcze raz tą nową i auto odpaliło i jeździło cały dzień następnego dnia z rana odpalił od strzału po 8 godzinach postoju znowu to samo nie odpali wiec znów założyłem starą i na 1 cylinder i odpalił od strzała ...  zamieniłem jeszcze pierwszą cewke nową miejscami z drugim cylindrem i jeździłem cały dzień bez problemu aż na kolejny dzień znowu odpalił dopiero  po podmianie 1 cewki na starą  na vagu brak błędów co może być nie tak czy czujnik wału świruje  po całym dniu jazdy zero błędów na silniku gdyby nowe cewki były walnięte to byłoby wypadanie zapłonu na starych odpalał zawsze nie wiem którą cewkę reklamować bo nie jestem pewny czy to one czy przy okazji nie padło coś innego i co ma cewka do odpalania jeśli po odpaleniu na starej zgasze i założe nową to pali normalnie a na nowych odpala kiedy chce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, jednak kłopot z odpalaniem miałem tylko na gorącym silniku, na zimnym zawsze łapał. Okazało się właśnie że czujnik G28 walnięty. Po wymianie spokój. Spróbuj wymienić. Koszt czujnika niewielki i zrobisz to sam.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...