Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ogrzewania


Bragga30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem na forum nowy a mój problem polega na tym że brak ogrzewania na postoju , podczas jazdy ba wyższych obrotach leci ciepłe , temperatura 90 stopni i tak trzyma nie kopci zbiornik płynu wyr czysty i odwrotnie , jak odpalam silnik odlewamy korek i tak trzymam go do 90. Stopni nie ma bąbelków nic się nie dzieje . Natomiast jeśli odkręcić korek na rozgrzanym silniku to wywala płyn i wychodzą wielkie banki powietrza . Górny wąż od nagrzewnicy zimny  dolny ciepły , wąż od silnika ten górny gorący dolny do chłodnicy zimny . Ostatnio wymieniony kol rozrządu i płyny. Proszę o pomóc co się dzieje ? 

Dodam że był 2 razy odpowietrzany ustepowalo na 2 może 3 dni dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na mój temat poniżej, może coś znajdziesz :-) Ja miałem generalny remont głowicy, a dalej nic, na ta chwile stawiam na nagrzewnice.

choc dalej czekam na jakiekolwiek dodatkowe wiadomości itd :-/

Edytowane przez xDoniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem twoje posty auto kupiłem m-c  temu i masakra jakaś jutro jade jeszcse raz zrobić co2 a potem wymieniam termostat i nagrzewnice bo przy zamknietym korku nie wyrzuca mi płynu chociaż widać że płyn się dużo podnosi więcej niz normalnie.  tzn od 2 dni jak go przegonilem wzrasta tylko jakieś max 1,5 cm sam już niewiem , wygląda to jakby było coś przytkane i nie było pełnego obiegu. 3 audi z rzędu i zawsze coś z układem chłodzenia hehe 

Edytowane przez Bragga30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w październiku i w sumie borykam sie z tym do dziś. Tez mam ciepły i zimny waż do nagrzewnicy, ale jak auto przybytuje to zaczyna nagle grzać o oba są ciepłe. Mój mechanik mimo wymiany głowicy, termostatu i rozrządu z pompa wody twierdzi, ze jest to nagrzewnica, dlatego tez są lekkie problemy z płynem w zbiorniczku i brakiem grzania na postoju bądź tez bardzo delikatnej jeździe... jadę jutro na przeczyszczenie, zobaczymy. Daj tez znać co tam u Ciebie wyszło :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ja w poniedziałek wezmę się chyba za nagrzewnice i przypuszczam ze. W niej leży problem ogólnie nie będę jej jak coś czyścił tylko wymienię na nowa bo czyszczenie może nie rozwiązać problemu jak coś będę pisał 

Ok ja w poniedziałek wezmę się chyba za nagrzewnice i przypuszczam ze. W niej leży problem ogólnie nie będę jej jak coś czyścił tylko wymienię na nowa bo czyszczenie może nie rozwiązać problemu jak coś będę pisał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tez masz tak, ze po jeździe jak juz silnik jest zimny masz troche mniej płynu w zbiorniku, a jak troche pojeździsz to on wzrasta? Bo ja dzisiaj musiałem dolać chociaż do minimum, pojezdzilrm troche i było prawie maximum... a teraz sprawdzałem to znowu jest lekko poniżej minimum.. mam nadzieje, ze to juz tylko nagrzewnica, bo mam dosyć wydatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mam chociaż ostatnio przegoniłem auto i nawet zaczęło na postoju lecieć ciepłe powietrze i od 2 dni nie podnosi się już płyn tak wysoko ale znowu leci zimne powietrze zanim przegoniłem auto dzień wcześniej jeździłem i płyn urósł wysoko trzymał się taki stan całą noc ( nic nie opadło aż się zdziwiłem ) do momentu aż pojechałem w mała trasę i zrobiłem 60 KM wtedy gdzieś to powietrze uszło i opadł płyn i tak narazie trzyma wzrasta tylko troszeczkę jak się zagrzeje 

Edytowane przez Bragga30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak czasem mam, ze jak dobrze przybutuje to ciepłe powietrze leci ciepłe, nawet na postoju, ale jeden kolega z forum postawił w moim przypadku na nagrzewnice, dlatego tez może sie gdzieś ten płyn podnosić pózniej opadać, przy większej prędkości noże ładnie grzać a przy mniejszej w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej że ty już ruszales głowicę więc myślę że albo nagrzewnica. Albo coś gdzieś jest nie drozne ja obstawiam ogólnie nagrzewnice to jest częsty problem w audi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność właśnie sprawdzali niby tak samo jak temperatury płynów, twierdzili, ze jest Ok... spróbuje jeszcze ten "korek" od płynu chłodniczego wymienić, może z tym tez jest coś nie tak? ;o nie wiem, jestem w tym zielony, ale ludzie na tym forum dużo mi pomogli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regoly winna jest nagrzewnica , ma waskie kanaly ktore sie zapychaja kamieniem itp , uklad plynu chlodzenia jest cisnieniowy wiec przy wzroscie predkosci wzrastaja obroty i w ukladzie wzrasta cisnienie wiec ma na tyle sily zeby przepchac sie przez nagrzewnice i zaczyna leciec cieple powietrze , najprostsza metoda i najtansza , pod maska na podszybiu obok aku masz 2 weze dolny chyba wejscie gora wyjscie , sciagasz obydwa zakladasz weze ogrodowe zalewaz goracy ocet z woda zostawiasz na jakas godzine powtarzasz i plulasz uklad z octu potem odpowietrzasz caly uklad i osobno nagrzewnice i powinno wszystko dzialac jak talala , czasami tez zdaza sie uwalony korek od zbiorniczka ciezko zdiagnozowac go wymiana nie zaszkodzi nowy ori kosztuje w gracicach 60 zl , poszukaj na forum jest multum tematow jak wyczyscic nagrzewnice wraz z foto itp

Wysłane z mojego LG-G3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność właśnie sprawdzali niby tak samo jak temperatury płynów, twierdzili, ze jest Ok... spróbuje jeszcze ten "korek" od płynu chłodniczego wymienić, może z tym tez jest coś nie tak? ;o nie wiem, jestem w tym zielony, ale ludzie na tym forum dużo mi pomogli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana nagrzewnicy jest z lekka problematyczna , mozna ja wymienic od strony pedalow ale trzeba gaz demontowac co jest problematyczne troche czesto

Wysłane z mojego LG-G3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jak w b6 pod podszybiem obok aku sa 2 przewody wody wchodzace do nagrzewnicy na ktoryms pod opaska albo obok jest dziurka sciagasz opaske i lekko zsuwasz weza az zacznie leciec plyn bez babelkow , ja mialem tak samo jak ty jak jade cieple jak stane w korku lub ogolnie to powoli zaczynalo leciec chlodne i chlodniejsze , jak go przegonie ew zagrzeje konkretnie to na postoju juz lecialo cieple , wymienialem korek bo zmienialem zbiorniczek bo mi pekl ale nie dalo to efektu czyszczenie nagrzewnicy pomoglo , ale pomagalem komus i wyczyscil nagrzewnice ale bez rezultatu i zmienil korek i pomoglo odrazu , dlatego pisze Ci o korku.

Wysłane z mojego LG-G3 przy użyciu Tapatalka

I porzadnie odpowietrz uklad , mozesz zaczac od tego zanim co kolwiek zrobisz , najlepiej z 2 razy [emoji12]

Wysłane z mojego LG-G3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki w poniedziałek zacznę działać bo muszę psychicznie odpocząć od tego samochodu jak coś zrobię i pomoże to się z wami tym podzielę . pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiesz jak ściągnąć ten górny waż delikatnie? Bo ta obejmą trzyma jak cholera, a nie chce nic robić na sile, aby jej przypadkiem nie połamać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć jest je łatwiej tylko trudniej założyć jak nie masz odpowiedniego przyrządu do tych obejm przerabiałam to już w b5 

Zawartość dodana 57 minutes later

Byłem dzisiaj u mechaniak zajmuje się tylko grupa vw i dojezdzajac do niego miałem 90 stopni w zbiorniczku ponad max odkręcić korek i wywala płyn wsiadamy dał jej w palę zaczęło grzać jak talala podnosimy maskę płynu nie wywala stan opadł powiedział że jeśli że to powtórzy to albo pompa wody (chociaż nowa ) lub glowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...