wujekwieza Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam, panowie mam problem z nagłośnieniem. Mianowicie nagle przestałem mieć basy w swoim audio. Jestem totalnie zielony w temacie, jedyne co zrobiłem to sprawdziłem ustawienia w MMI, bezpieczniki i wyjąłem jeden głośnik który wcześniej lekko charczał, ale nie pomogło. Muzyka Gra ale leci bez basu i nie ma tej jakości dzwięku który był wczesniej. Może ktoś pomoże.
wrclaguna Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 bez kompa sie nie obejdzie Jakie jest nagłosnienie w aucie ?
wujekwieza Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 Tak myślałem, że jedynie komp. Co do nagłośnienia to tak jak wspomniałem, jestem zielony i nawet nie wiem jakie mam granie, gdzie mogę to odczytać, w rozkodowanym vinie będzie ?
wujekwieza Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 ' Połączenie między radiem a transformatorem impendancji 1 i 2 ' Z listy błędów od radia takie coś..
wrclaguna Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 sprawdz wtyke w TUNERZE RADIOWYM (wneka bagaznika po lewej stronie)
wujekwieza Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Odpinałem to i nic to nie zmieniło, chyba że mówiąc 'sprawdz' masz nam myśli coś więcej niż odpiąc i wsadzić z powrotem Naprawdę jestem zielony w temacie Zawartość dodana 11 minutes later
wrclaguna Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 38 minut temu, wujekwieza napisał: ' Połączenie między radiem a transformatorem impendancji 1 i 2 ' Z listy błędów od radia takie coś.. to teraz pasuje sprawdzic wtyke we wzmacniaczach antenowych przy szybie
wujekwieza Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Masz może foto w którym dokładnie to miejscu, byłbym wdzięczny i następne co zrobie to sprawdze właśnie to i tak powolutku może znajde problem