DaveLove Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 W najbliższym czasie zabieram się za wymianę regulatora ciśnienia paliwa. Auto po nocce długo kręci i słyszałem wiele porad, iż to może być przyczyną. Mam pytanie, czy wystarczy zdjąć stary i podłączyć nowy, czy może należy przy tym wykonać dodatkowe czynności? Znalazłem w internecie wskazówki dotyczące zabiegu. Prosiłbym o informacje, czy poniższy opis jest prawidłowy i należy wykonać wspomniane czynności, czy jest to może zbędne i wystarczy wyjąć stary i wrzucić nowy? "Przed wymianą wyjmij bezpiecznik pompy paliwa i odpal auto na benzynie. Po chwili zgaśnie i to oznacza, że w układzie paliwowym ciśnienia już brak lub jest malutkie i możesz się brać za wymianę. Zdejmij osłonę górną silnika i zdemontuj zawór. Zdejmij z niego wężyk podciśnienia i wyjmij stalową zawleczkę. Potem już tylko zostaje wyjąć zawór (jest wciskany na o-ring) i włożyć nowy. Uwaga na o-ring - można go przyciąć przy nieuważnym wkładaniu."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się