Dragster151 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Siemanko, niedawno byłem na hamowni i zrobiło mi się bardzo przykro kiedy moja fura wydusiła 147 koni, jest to aż o 16 koni mniej niz fabryka dała ,nie wiem teraz czy jest jakiś powód takiego spadku mocy czy po prostu silnik swoje już przeżył, jesli chodzi o moment obrotowy to jest więcej niż powinno bo 238 gdzie fabrycznie to 225 ?, byłem w serwisie i kazałem im sprawdzić obudowę turbiny korpus, kolektor itp i wyszło ze wszystko jest okej nie ma nigdzie jakichś pęknięć czy coś niepokojącego, macie jakieś pomysły może gdzie powinienem jeszcze zagladnac ? Pozdro
Dragster151 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 3 godziny temu, kaczorvw napisał: a ze 170 tys przebiegu ma ? 150 tys niecałe
cysiek18 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Zrób podstawową diagnostykę http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-1-8t/
kaczorvw Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 4 godziny temu, Dragster151 napisał: 150 tys niecałe
audicoman Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Może kata masz przypchanego? Jeśli świec nie wymieniałeś to w pierwszej kolejności bym to zrobił, filtr powietrza nowy itp. Z tym przebiegiem to raczej żart? Ja mam 250 tys. km i podkręcony na 212 KM 324 NM więc przy tym przebiegu jaki deklarujesz powinien trzymać seryjne parametry. Podstawa przy niedoborach mocy to zrobić logi, bo tak to wróżenie z fusów czemu serii nie trzyma. Czemu wykresu nie załączyłeś?
Kubal2216 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Przy tym przebiegu spokojnie mógłby mieć więcej mocy niż katalogowo. U mnie przy 210 tys km (przebieg prawdopodobny) na serii wypluło 166 KM
Dragster151 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Kata jeszcze nie sprawdzałem, świece wymienone zaraz po zakupie razem z olejem ,filtrem powietrza i oleju. Napisałem jaki przebieg ma tam wpisany i zaczynam wierzyć w to, że był kręcony gogus z pięć razy. Wykresu nie wkleiłem bo akurat w pracy byłem pisząc ten post, teraz go zapodam.
kaczorvw Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Zacząłbym od sprawdzenia synchro rozrządu - pewnie nikt nie wpadł na pomysł że łańcuch się czasem wymienia, poza tym źle dobrane świece też robią bałagan. Zawartość dodana 5 minutes later I jeszcze jedno - począwszy od AWT w tych silnikach po 2000 roku wałki już się ślicznie wycierają - miałem takie przypadki, zwłaszcza po longlajfach.
edraven Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 gdyby auto miało typowo silnikowe problemy to nie trzymało by ani momentu ani mocy. A tu moment sporo na plusie.
Dragster151 Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Byłem jeszcze raz na hamowni, więcej koni mniej momentu. Nie rozumiem, cos ewidentnie musi go przydławiać, nie ma nigdzie nikogo konkretnego zeby zostawic samochód do konkretnego sprawdzenia, same leszcze -.- może ktos z was miał taki z d*py problem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się