Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki na zimnym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec jak na załączonym filmiku: Stuki występują jedynie poniżej 1000 obrotów tylko i jedynie przy zimnym starcie silnika( po całonocnej przerwie pod blokiem). Stuki ustępują po rozgrzaniu silnika ( 2-3minuty).  Gdy silnik już osiagnie wyzsza temp. dzwieki nikną.  Co może być powodem ? 

 

Opublikowano

Napinacz do regulacji, ewentualnie wyeksploatowana rolka napinacza, sprawdź też napinacz od alternatora. Jak nie pomoże to nie chce krakać ale panewki do wymiany-oby nie[emoji106]


Tapnięte z iPhone

Opublikowano (edytowane)

Skąd dochodzą te dźwięki ? Z przodu silnika z okolic rozrządu? Tak jak kamera jest ustawiona?  Też mi się wydaje, że to cos z rolkami/napinaczem. Panewki wątpię ;). Jeśli dźwięki dochdzą z tyłu silnika to do sprawdzenia łańcuch napinacz wariator oraz popychacz pompy hpfp

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Przód auta, właśnie najbardziej stuka ten srebrny/aluminiowy element z filmu*(nie wiem co to).  

Opublikowano

Zdemontuj pasek napędzający alternator i odpal, to raczej z napędu pasowego  

Opublikowano

99% napinacz, tak jak mówi kolega wyżej, zdemontować pasek i będzie wiadome czy to coś z prowadzenia paska czy inny powód

Opublikowano

Przeanalizowałem wątek. Koledzy czy nie wydaje wam się dziwne ze silnik odpala zimny poniżej 1000 O/m. Przecież to nielogiczne. Obroty spadają poniżej tys do około +- bo zależy jak kto ma ustawione 890 w chwili rozgrzania. Zimny silnik generuje 1100-1200 obrotów, wiec może w tym tez tkwi przyczyna.


Tapnięte z iPhone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...