Matthew McBoro 0 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A wiec jak na załączonym filmiku: Stuki występują jedynie poniżej 1000 obrotów tylko i jedynie przy zimnym starcie silnika( po całonocnej przerwie pod blokiem). Stuki ustępują po rozgrzaniu silnika ( 2-3minuty). Gdy silnik już osiagnie wyzsza temp. dzwieki nikną. Co może być powodem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Napinacz do regulacji, ewentualnie wyeksploatowana rolka napinacza, sprawdź też napinacz od alternatora. Jak nie pomoże to nie chce krakać ale panewki do wymiany-oby nie[emoji106]Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Skąd dochodzą te dźwięki ? Z przodu silnika z okolic rozrządu? Tak jak kamera jest ustawiona? Też mi się wydaje, że to cos z rolkami/napinaczem. Panewki wątpię . Jeśli dźwięki dochdzą z tyłu silnika to do sprawdzenia łańcuch napinacz wariator oraz popychacz pompy hpfp Edytowane 13 Lutego 2017 przez arek_cccp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew McBoro 0 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Przód auta, właśnie najbardziej stuka ten srebrny/aluminiowy element z filmu*(nie wiem co to). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Zdemontuj pasek napędzający alternator i odpal, to raczej z napędu pasowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaja11 1 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 99% napinacz, tak jak mówi kolega wyżej, zdemontować pasek i będzie wiadome czy to coś z prowadzenia paska czy inny powód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Przeanalizowałem wątek. Koledzy czy nie wydaje wam się dziwne ze silnik odpala zimny poniżej 1000 O/m. Przecież to nielogiczne. Obroty spadają poniżej tys do około +- bo zależy jak kto ma ustawione 890 w chwili rozgrzania. Zimny silnik generuje 1100-1200 obrotów, wiec może w tym tez tkwi przyczyna. Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się