Rafał11 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam mam pytanie po załozeniu lpg brc standard jak w poprzednim aucie bład katalizatora, moje pytanie czy dojscie do drugich sond jest ok czy jest problem bo niewiem jakie emulatory zakładac zwykłe czy kątowe
piti82 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Ja mam kątowe, ale lepiej daj sobie proste bo przy kątowych są trochę naciągnięte przewodyWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
aiwer Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Z tym, że na prostych i tak wywala błąd a na kątowych nie (przynajmniej w 1.8T).
piti82 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Ja jeżdżę już na kątowych 37 tys i ani razu Check się nie zapaliłWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rafał11 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 A to ciekawe zobaczymy zamówiłem dwie proste jak nie da rady to kupie katowe , w passacie 1.8 T prosta mi nie poskutkowała jeszcze pytanko ban1 i 2 to lewy i prawy katalizator? 16815 - Warm Up Catalyst: 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold Bank 2: Efficiency Below Threshold
tomekp94 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 błedy w kompie są na tych i na tych tylko check sie nie zapala ale też zależy od samochodu w jednym działa w innym nie, najpewniejsze to są kątowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się