rycchhu Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Witam forumowiczów, mam spory problem. Auto wieczorem zaczeło mi dziwnie jechać - nie miało mocy. Dojechałem do siebie i zostawiłem do rana. Rano nie zapaliło. Zamówiłem lawete i wizyte w ASO. Sprawdzili - rozrząd przesuną się o 4 zęby. Wstępna wycena naprawy 16k złotych. W tym głowica kosztuje 8k. I tu moje pytanie, czy warto zlecić im tą naprawę, czy poszukać innego porządnego serwisu. Czy może wymienić cały silnik... Auto na budziku ma 170 000km, jak dotąd nie miałem z nim problemów, kupiłem przy stanie 130 000 km.
komoornik Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Zupełnie bez sensu płacić tyle za naprawę w ASO. Przebieg realny? W tym roczniku zrozumiałbym taki przypadek, ale przy przebiegu znacznie powyżej 200k.
kixi4 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Napewno przeskoczyl na walku ssacym i wszystkie 8zaworow ssacych napewno jest pogiete.. juz robilem kilka sztuk po takiej awarii.. mozna uratowac ta glowice, przewaznie tylko wykrzywiaja sie zawory ssace, a glowica jest nietknieta, trzeba oczywiscie rowniez sprawdzic dzwigienki zaworowe i inne podzespoly, dobrze sprawdzic rowniez tloki i panewki. Ale w serwisie nie warto tyle kasy moim zdaniem..
rycchhu Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Przebieg sprawdzony. Zapytałem w ASO czy jest możliwośc finansowania części od Audi. Mają mi jutro dać znać. kixi4 jaki byłby szacowany koszt rozrządu i wymiany uszkodzonych części, zakładając że głowica jest ok?
rycchhu Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 Panowie, macie może schemat ustawienia rozrządu w tym silniku? Byłbym wdzięczny, zapłacę. Okazało się że w ASO zrobili mnie w bambuko. Cylindry najprawdopodobniej nie spotkały się z zaworami. Potrzebuję tylko schematu ustawienia rozrządu.
rycchhu Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 Autko zrobione, okazało się że zawory nie spotkały się z tłokami. Łańcuch się rozciągnął o jakieś 1,5cm. Ciekawostką jest fakt że łańcuch teoretycznie nie może przeskoczyć ponieważ ślizgi są bardzo blisko i uniemożliwiają przeskok. Jeżeli macie 2.0tfsi to radze oglądnąć napinacz. U mnie był praktycznie cały wysunięty. Poniżej schemat ustawienia rozrządu dla potomnych. http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-chain-on-audi-a4-b8-2-0-tfsi-quattro/ Jak będziecie mieć problemy z rozrządem to mogę pomóc, oczywiście nikomu z Was tego nie życzę Pozdrawiam
dembu19 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Dnia 5.03.2017 o 21:49, rycchhu napisał: Autko zrobione, okazało się że zawory nie spotkały się z tłokami. I jaki był w końcu koszt? Robiłeś w Audi i czy pokryli jakąś część naprawy?
rycchhu Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 Nie pokryli nawet części naprawy sugerując się że auta ma za duży przebieg. Koszt całego rozrządu to 2,5k + robocizna. Wymieniłem łańcuchy, koła i ślizgi. Robiłem u znajomego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się