Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Prawe Drzwi pasażera wariują


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj rano wsiadłem do auta i o dziwo przy włożeniu kluczyka zapaliło się podświetlenie nóg, dolne drzwi i boczne czerwone w drzwiach pasazera z prawej strony z przodu... no i jak kluczyk przekręciłem oczywiście na Fisie otwarte drzwi prawe otworzyłem i zamknąłe i dalej to samo. Odpaliłem auto i pojechałem do pracy ustało na moment. Po zamknięciu drzwi pilotem podświetlenie pod nogami z prawej strony zamrygało i zgasło. Po powrocie z pracy zauważyłem ze po zamknięciu auta przycisk świateł awaryjnych nie gaśnie a mryga tak co 6-10 s. i oczywiscie podswietlenie pod nogami i w drzwiach mryga wariuje a czasem wogole ustaje. Po zamknięciu z pilota kontrolka w drzwiach kierowcy mryga a czasem przestaje i wogole nie mryga tak jakby auto było otwarte. Co się mogło stać?? Możecie mi pomóc.

  1. czekam
Opublikowano

Zobacz czy nie masz wody w module komfortu pod nogami.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzałem jest sucho. Wykręciłem zarowki zeby mi aku nie rozladowywalo bo teraz jak odpale auto to pokazuje na Fisie ze mam otwarte prawe drzwi. Prosze pomozcie

Edytowane przez MrFreq
Opublikowano

Dodam, że jak zamykam drzwi Pilotem dioda alarmu w drzwiach WOGOLE nie mryga a przycisk AWARYJNYCH Świateł Mryga z odstępem 6-10s...

Opublikowano

A sterownik rozebrałeś czy tyko sprawdziłeś że w komorze jest sucho ?

Opublikowano

tam sa tylko 2 wtyczki zółta i różowa wieksza

Opublikowano

sprawdzałeś kable między drzwiami a budą - być może są poprzecierane i robi się zwarcie i wychodzą takie cuda. Zwłaszcza, że fis wskazuje ci na otwarte drzwi mimo tego, że są zamknięte.

Opublikowano

Dzisiaj zakupiłem nowy zamek. Domyslam sie ze to mikrostyk. jutro wybieram się na wymianę zamka.

Gdy jadę Drzwi na fisie sa zamkniete ale dzisiaj sie czasem otwierały... gdy od środka zamykam i jak otwieram to pojawiaja sie otwarte drzwi i sie zamykaja na fis. Gdy gaszę silnik od razu pojawiają się otwarte drzwi i podświetlenie się zapala natomiast jak odpalam wszystko jest juz normalnie...  o co chodzi... dodam ze jak zamykam auto to dioda alarmu w drzwiach nie mryga a czasem mryga...

Opublikowano

Jak mk jest suchy to na 99% masz problemy z kablami między drzwiami a budą i wymiana zamka nic nie da. Obym się mylił i kupno zamka nie było na darmo

Pozdrawiam, Łukasz

Opublikowano

witaj

Dzisiaj byłem w warsztacie i sprawdzilismy kable w przeplotce prawych drzwi i sa ok tylko glosnikowy byl jedynie pęknięty... Chcielismy zamek wymienic ktorego zakupilem wczoraj z 9 pinami niestety nie pasowal bo trzeba u mnie 8 pinowy ( 7 pinów + 1 pusty) wiec kasa na darmo za diagnostyke. Wrocilem do domu i zamowilem bod kod starego zamka na allegro uzywany:

http://allegro.pl/zamek-drzwi-prawy-przod-audi-a4-b6-8e1839016c-i6510981546.html

 jutro przyjdzie a w piatek pojade znowu. Facet po diagnozie mowil ze to na pewno wina zamka co  o tym sadzisz?? Pokazuje jak wyglądaja kody błedow z trybu komfortu:

 

16923469_1205702322812851_1917555197_n.png

Opublikowano

Dodam, że niewiem skad błędy tylnych drzwi które działają na 100% mozliwe ze jakies stare nie skasowane... Skupić sie trzeba na Drzwiach pasażera czyli prawych przednich.

Opublikowano (edytowane)

kasowałeś błędy?? Które wracają, a które pozostają??? błąd 01332 oraz 01802 są ze sobą powiązane, bo sterownik j387 to "sterownik do podnoszenia szyby", a przez niego idzie informacja do lampki ostrzegawczej. Błąd 00532 wyskoczył pewnie dlatego, że kiedyś był odłączany akumulator, choć nie wiem za bardzo czym skanowałeś auto (ja mam styczność tylko z angielską wersją VCDS'a, bo z polskich opisów nic nie wynika), w wersji angielskie vcds pod tym błędem podaje opis "Supply Voltage B+: Signal too Low", czyli po prostu spadek napięcia, który występuje podczas odpinania klem.

Najlepiej było by skasować błędy i sprawdzić które powracają i dopiero brać się za naprawy. 

Jesteś z Białegostoku - podjedź na lokalnego spota - na pewno któryś z chłopaków dysponuje vcds'em i pomoże odczytać błędy. Szkoda płacić za diagnozę, która sama w sobie nic nie daje, bo przyczyn usterki musisz szukać samemu.

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

juz niestety wczoraj ze mnie sciagnal 100zl... i nic nie zrobil

zamek dzisiaj przyjdzie tak jak mowilem uzywka bo do mojego trzeba 8 pinow( jeden pusty)

i jutro jade na wymiane. powiedz mi dlaczego nie moge dostac nowego zamiennika wszystkie maja 9 pinow.... dobrze ze uzywka sie znalazla na allegro z 8smioma pinami z numerem orygnialnym: 8E1837016C

wszystko inne jest ok kable sa spoko wtyczki sa czyste nie zasniedziale wiecc wychodzi na to ze elektryka w zamku siedzi... juz tymi mrozami jak byly mialem problem wczesniej bo poprzymarzaly drzwi ale jakos mi sie udalo je otworzyc ale juz jak chcialem zamknac auto to drzwi pasazera sie nie zamykaly a wszystkie inne tak. przejechalem sie 10 km i wszystko wrocilo do normy wiec juz wczesniej byl problem z zamkiem.

 

 

Opublikowano

u mnie też występował problem z jednym z zamków, styki w nim też były "ładne", ale po jego rozkręceniu było widać, że piny, które mają styczność z wtyczką, a w środku zamka łączą się z płytką miały zimne luty. Poprawiłem te luty i wszystko jest teraz OK. Może warto by było rozebrać twój zamek i zwrócić uwagę na styki pinów z płytką w środku zamka - na pewno już nic bardziej nie popsujesz, a może uda się to naprawić. Możesz też ściągnąć tapicerkę,  dostać się do zamka i poruszać wtyczką jednocześnie wciskając klawisze otwórz/zamknij na pilocie - sprawdzisz w ten sposób brak styku.

Opublikowano

Temat zamknięty. Po wymianie zamka wszystko działa cacy. Nawet jak zamykam auto to samochod sygnaluzuje pojedynczym mrugnieciem zamkniecie auta, wczesniej tego nie było:)

Jezeli ma ktos podobny problem zaczynajcie od sprawdzenia przewodow drzwi a potem ZAMEK( tam siedzi wazna czesc elektryki drzwi)

Pozdrawiam

 

--------------------------------------------------TEMAT ZAMKNIĘTY-----------------------------------------

Opublikowano

czemu nie pisałeś nic o braku sygnalizacji podczas zamykania/otwierania auta?? To jest bardzo ważna sprawa - jak byś przeglądnął forum pod tym kątem to od razu znalazł byś przyczynę. Druga sprawa to jak już wymieniłeś zamek to z ciekawości rozbierz stary i zobacz jak wygląda w środku - obstawiam, że poprawienie lutów załatwiło by sprawę.

Opublikowano

ok sprawdze:)

moj zamek za 40zl wiec maly koszt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...