Kossta Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Siema. Mam zamiar odświeżyć nieco moje Audi. Chciałbym pokryć samochód plastidipem w całości lub tylko dach i maskę. Mam kilka pytań co do tej powłoki. Czy plastidip zakryje rysy na lakierze? Na dachu mam kilka niewielkich wgnieceń, czy przy malowaniu plastidipem od razu się je wyciąga? Czy taka powłoka dobrze wygląda? Lepiej pomalować całe auto czy tylko dach i maskę? A może folia jest lepsza niż plastidip?
kaczorvw Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Masz dwie opcje - tańsza to jakieś 500 zł na materiał + usługa, kwestia znajomości czyli od 500 w górę. Tyle że to opcja wyglądająca dobrze z 5 metrów. Bardzo dobrze wyglądająca opcja to materiał za blisko 2 tys zł, więc trzeba przemyśleć opłacalność. Ja mam w opcji najtańszej bo auto jest poskładane z kilku sztuk
Kossta Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 Przede wszystkim to musze zrobić coś z dachem, bo jest mocno porysowany. Może jakaś ładna folia na ten dach w takim razie, albo inna powłoka? Co polecasz?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kaczorvw Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Folia raczej. Żeby plastidip był trwały to trzeba zmatować powierzchnię.
buczek136 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) Dokładnie folia jest najlepszym rozwiązaniem plastidip to wystarczy ze czymś zachaczysz lub oderwiesz kawałek przez przypadek odklei się w jednym miejscu i na myjce wszystko będzie zlazic folia jest na kleju wiec trzyma o niebo lepiej A i co najważniejsze zakryje rysy o których piszesz Edytowane 23 Lutego 2017 przez buczek136
Cpt.Ryan Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Sorry Panowie, ale chrzanicie jak jasna cholera. Mam plasti dipem pomalowany spoiler w Volvo, od 2 lat jeździ, zero rys, myjnia średnio raz na tydzień, woda, sól, słońce, grad, śnieg, szron. Dalej wyglada jakbym go pomalował wczoraj. Na myjni w ogóle nie daje taryfy ulgowej, tak samo myję, jak lakier bez plasti dipu. Rok temu pomalowałem felgi w Audi na czarny mat, latałem po żwirowni, przejedździłem całą zime, kilka razy wykopywałem sie ze śniegu gdzie było go do połowy koła, i powłoka została nietknięta. Teraz też pomalowalem fele plast dipem na brąz, i stanrardowo zero oznak zużycia. Maluj plasti dipem, nie sluchaj bajek że trzeba matowić powierzchnie, trzyma się jak dzwon, wiadomo jak prysniesz ta nieodtłuszczony lakier to bedzie złazić, ale jak walniesz na czyste grubą wartswe ( czyli z 5 cienkich, a nie 20 kałuż ) to na pewno bedziesz zadowolony.
Kazuki Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Malowałem z kolegą felgi plastidipem w sprayu, długo jeździł nic nie schodziło. Plastidip tworzy taką jakby gumowa powłokę, ciężko to opisać. Natomiast jeśli chodzi o rysy na lakierze, to jedź na polerkę i raz że kolor auta odżyje, dwa ściągną Ci większość rys.
Enrique Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Podpytam jeszcze, bo mam zamiar własnie malnąć felgi dipem, można dać zwykły lakier bezbarwny na tego dipa dla wzmocnienia ?
devilosek Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Malowal ktos plastidipem klape bagaznika jaki efekt ? Ładnie to w środku wygląda ? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się