Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN prosba o analize przeplywka, wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio mialem chwile porobilem pare logow mam prosbe jakby ktos znalazl czas i rzucil okiem czy cos po nich widac tzn mniej wiecej wiem co jest nie tak choc tez nie do konca wszystko zreszta niewazne. tylko z tym ze logi robilem stojac autem w miejscu a te na ktorych obroty sa wyzsze to dodawalem gazu. jak trzeba bedzie to zrobie dynamiczne ja je robilem po prostu dla siebie ale stwierdzilem ze wrzuce na forum moze ktos mi powie na czym tak na prawde stoje.

http://vaglog.pl/log-003_b18G7.html

http://vaglog.pl/log-003_LnG0T.html

http://vaglog.pl/log-013_7G84vZ4.html

http://vaglog.pl/log-005_j09C02Z.html

http://vaglog.pl/log-004_gaY7x9q.html

http://vaglog.pl/log-011_tZ32T.html

 

1. wtrysk sterujacy padl mi w tamte wakacje wymienilem caly komplet i po chwili znowu zaczelo mi szarpac autem tylko troche dziwne bo od jakiegos 1.5 miesiaca nie szarplo mi ani razu. ostatnio tak mialem przed tym jak mi padly jak cisza przed burza :) wiec moze po logach z wtryskow ktos mi powie w jakim sa stanie? jak znajde czas w pracy to zakosze miernik i sprawdze jaka jest opornosc.

2. kat wtrysku - po wymianie wtryskow robilem korekte kata wtrysku zanim zlozylem bylo kolo 51 po zloznieniu auta z powrotem bylo kolo 60 a teraz niedawno jak rozgrzalem dosc mocno auto to podchodzilo pod 70 ale domyslam sie ze wartosc rosnie wraz z temperatura wiec nastepnym razem po prostu ustawie pod niebieska kreske. czy takie rozwiazanie zapewni mi ze niezaleznie od temperatury bedzie w normie? tzn ustawilem pod 51 ale zolozmy ze auto lekko wystyglo mam na mysli bardzo lekko tak ze dalek 90* na chlodziwie bylo ale juz potem jak rozgrzalem prawidlowo auto po zlozeniu to pokazalo mi 60 bo jak ustawialem 51 to bylo lekko mniej stopni? jak sie domyslam niebieska kreska pokazuje zawsze dobra wartosc w zaleznosci od temperatury? czyli przy jakiejkolwiek prawidlowej wartosci temperatury ustawie kat pod niebieska kreske to przy kazdej innej wyzszej lub nizszej(mam na mysli minimalny odchyl) bedzie tak samo ustawione pod niebieska kreske? troche to pokrecilem ale szukam odpowiedzi jak zapobiec temu nastepnym razem jak bede ustawial.

3. obecnie moj najwiekszy problem zaraz po kacie wtrysku. jest to uklad dolotowy. objawy sa takie ze auto wstaje dopiero przy 2500 obrotow to jest musze lekko gazu dodawac poki osiagnie 2.5 tys obrotow i wtedy jak mu dam gaz w opor to daje przyspieszenie. jak np przy 1700 dam gaz w opor to go muli i jedzie jakby turbo bylo wylaczone. czyli musze dodawac powolutku gazu zeby jechal jako tako. powyzej 2500 idzie elegancko. czy teoria ze do 2500 komputer(wg logow - dawka zadana zalozmy 250 dawka rzeczywista 500) dostaje bledna informacje o przeplywie powietrza i wtedy podaje za malo/za duzo paliwa? z tego co widze to wraz ze wzrostem obrotow coraz bardziej sie wyrownuja te wartosci. czy ktos mial walnieta przeplywke i moze stwiertdzic na podstawie tych logow ze u mnie tez jest walnieta? dobrze byloby wiedziec bo przymierzam sie do kupna w razie potrzeby. myslalem ze jak bedzie walnieta to bedzie pokazywac ciagle taka sama wartosc tzn teraz pokazuje ciagle PODOBNIE taka sama wartosc ale jest jakas tam rozbieznosc.

 

tyle by bylo z moich wywodow jak zwykle za bardzo sie rozpisalem po prostu chcialbym sie dowiedziec co sie dzieje z moim samochodem od strony diagnostycznej a sam na ty sie za bardzo nie znam dopiero zaczynam poznawac diesla. jak trzeba jeszcze jakies logi to zrobie w miare mozliwosci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...