Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Quattro Check przepływomierz + kontrolka ASR


kamilx9000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

1. Od jakiegoś czasu pali mi się check engine - od przepływomierza ( sprawdzałem na diagnostyce ), mam instalacje LPG i sportowy tłumik chyba nie ma katalizatora tylko jest wydech przelotowy. ( niedawno kupiłem auto dlatego nie mam pewności ).

2. Pali się również co jakiś czas kontrolka ASR na przemian pali się pół godziny potem gaśnie i dzień jest spokój, zdarzyło mi się że pojechałem na diagnostyke i akurat żadnych błędów nie pokazało. W momencie zapalenia się kontrolki auto tak jakby zamula i czuć spadek mocy ( wrażenie jest takie w trakcie jazdy jak by z 40 koni uciekło ) Inna rzecz jaką zaobserwowałem to gdy była gołoledż to przy spokojnej jezdzie na trasie 90/100 km/h mało gazu bez przyspieszania tak jakby autem rzucało ( wrażenie jak gdyby koła nierówno ciągnęły i na boki zaczynało rzucać autem, nic takiego sie nie dzieje przy jezdzie po sniegu czy deszczu tylko gdy było pare dni gołoledzi, w prawdzie opony są nie pierwszej młodości ale przednionapendówką nigdy tak nie miałem ) Gdy kontrolka się nie pali autko jest dużo bardziej żwawe i nie rzuca nim nic na boki )

Czy ktoś miał z was podobne problemy ? 

 

Pozdrawiam,

Kamil

*Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - wątek przeniesiony

Zapraszam również tu ->Regulamin

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymieniłem jeszcze bo nie mam pewności kontrolka raz świeci raz nie byłem 2 razy na diagnostyce i raz pokazało błędy a raz nie było żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używkę można kupić za grosze. ewentualnie jak masz jakiegoś zaprzyjaźnionego machera i będzie miał na stanie podobną sztukę to zróbcie podmiankę i się zorientujesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie sa błędy w sterownikach i wklej je

Nikt Ci nic nie powie sensownego jak nie wkleisz błędów bo możliwości może być wiele to jak by pytać się wróża Macieja.

Zrób testy katalizatorów jak masz wybebeszone to beda błedy jak wybebeszone i wyprogramowane ich sprawdzanie   to testy się po prostu nie zrobią.

Ta kontrolka to zdaje się od trakcji może być wiele powodów jej zapalenia się 

 

Zczytaj wszystkie błędy i wklej je

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakiś czas temu miałem podobną sytuacje. Ta kontrolka od ESP zapalała mi się co jakiś czas,to w mieście to w trasie zupełnie nie było reguły. Dodatkowo moja B6 quattro jeździ w automacie w tipie i w momencie zapalenia się tej kontrolki autem szarpnęło i tak samo szarpało podczas zrzucania biegu dojeżdzając do skrzyżowania lub zwalniając w trasie dodatkowo jakby mniej mocy i spalanie ciut większe. Stawiałem na skrzynie że mi pada choć mam fajnego zaprzyjaźnionego mechanika który 2 miesiące wcześniej wymieniał olej + filtr w skrzynce dynamicznie, przeprowadził adaptacje,diagnostyka: błędu brak, kasta perfekt jeszcze pojeździ choć już ma 243 000 chyba,albo i więcej:)  Podjechałem do mojego mechanika komp i pierwszy błąd: PRZEPŁYWKA. Wykasowany ESP zgasło,dwa dni pojeździłem bach lampka zapala sie skrzynia wariuje. Podjechałem patrzymy znowu przepływka błąd stały. Wykasował przepływka wymontowana a tam drucik aż czarny więc z psikany został  cleanerem izopropanolowym i działa wszystko do tej pory jak należy, bedzie już 8 miesięcy. Także przypływka ma duuuże znaczenie. Naszczeście obyło ię bez kupna nowej:)

 

 

 

;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...