Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 z przed lifta na po lifta lub s-line


Trako

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytania :)
1) Czy warto przerabiać z przed lifta na po lifta? Albo czy są jakieś części które zostały zastosowane w s-linie?
2) Bawił się ktoś w przerabiania i zna +/- koszty takiej zabawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto? Kwestia gustu i chęci.
Nie istnieje coś takie jak "S-Line" w modelu B5 i kropka.
Części potrzebne
Zderzak ok 450 kompletny
Slizgi zderzaka 30-50/szt, potrzebne dwa.
Maska ok 400 kompletna z grillem (maska mało istotna, założył bym sam grill za ok 50-100)
Błotniki od 100-250zł / szt (mało istotne)
Lampy ok 400zł / kpl z kostkami

Ogólnie polecam założyć lampy + ew zderzak, reszta ma znaczenie kosmetyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, JawoR36 napisał:

Czy warto? Kwestia gustu i chęci.

Chęci oczywiście że są :) Po lifcie mi się bardziej podoba :D

1 godzinę temu, JawoR36 napisał:

Zderzak ok 450 kompletny

Cena jest przybliżona za zderzak przedni?

1 godzinę temu, JawoR36 napisał:

Maska ok 400 kompletna z grillem (maska mało istotna, założył bym sam grill za ok 50-100)

Maska i tak będzie do wymiany ponieważ jest dość widoczna wgniotka :/

1 godzinę temu, JawoR36 napisał:

Nie istnieje coś takie jak "S-Line" w modelu B5 i kropka.

Miałem na myśli zrobienie z mojej audi a4 > audi s4. Da radę? Co prawda silnik trochę malutki bo 1.6 :/

Edytowane przez Trako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak S4 to wydatek ok 1500-2000zł. Czyli jakieś 1/2 wartości przedlifta 1.6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie przejście na lifta z przodem wraz z pomalowaniem wyniesie Cię ok 3tyś. Moim zdaniem nie ma co się kierować sentymentem do auta, tylko rozsądkiem i zmienić od razu furę na lifta. Zaraz się okaże, że 1.6 już Ci się znudziło, a w ogóle, to dużo pali i będziesz się rozglądał za czymś rozsądniejszym niż 1.6 (gorszych do tej budy nie ma).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Chęci są ALE....Auto wiekowe,koszt spory i kolejne 1,6 w esie jak Bety w "M";).Gorszych nie ma?A AFF 75 koni?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja już wolę tego AFF, bo chociaż będzie mało palił i nie będzie się sypać :) Zresztą, tam można małym kosztem (ok 1000zł wsadzić AFN 110KM).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sypać?Chyba miałeś pecha do 1,6 w tym układzie.O i już się zaczęło,ze można silnik zmieniać.Chodzi o jeżdżenie bez takich inwestycji.Kupić auto żeby silnik zmieniać bo za słaby?;)Mało palił to pojęcie względne.Typowe podejście do TDI.Bo mało pali ,ale pytanie za ile:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szczerze nie narzekam na 1.6, kupiłem i miałem problem ze szlankami a teraz chodzi bardzo dobrze. Również nie narzekam na jego spalanie, wiadomo w mieście trochę zje benzynki ale w trasy jest dla mnie dobrym rozwiązaniem :)

 

Edytowane przez Trako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mirek31071977 napisał:

Sypać?Chyba miałeś pecha do 1,6 w tym układzie.O i już się zaczęło,ze można silnik zmieniać.Chodzi o jeżdżenie bez takich inwestycji.Kupić auto żeby silnik zmieniać bo za słaby?;)Mało palił to pojęcie względne.Typowe podejście do TDI.Bo mało pali ,ale pytanie za ile:)

Nie porównuję benzyny do ropniaka, tylko do np 1.8T czy 2.8, które ma prawie dwa razy więcej mocy, a pali tyle samo. Też nie narzekałem jak kupiłem 1.6, przez jakieś pół roku, potem już tylko zaglądałem za innym. 1,8TQ 180KM spaliło mi mniej benzyny, niż 1.6. Z 1.6, które są wszystko odporne mogę polecić ADP, nic na aluminiowym bloku typu AHL, ALZ, ANA itp. Wtedy takie ADP się ledwo toczy, pali jak smok, ale nie chodzi jak bomba zegarowa.. a może teraz szklanki, a może uszczelka,  może głowica.. :P

Ogólnie forum jest od tego, żeby sobie pomagać, a że ktoś czasami ktoś nie koniecznie będzie się ekscytował razem z Tobą 1.6 to normalka. Po prostu zapytaj kogokolwiek, kto miał 1.6, zmienił na lepszy silnik i np Quattro czy żałuje tego co zrobił (że sprzedał 1.6) i czy gdyby wiedział, co się wkopał kupując tego małego smoka zrobiłby to samo drugi raz. Gdyby by mi ktoś przed zakupem mojego 1.6 powiedział jak się sprawy mają, to bym szerokim łukiem to ominął. Nie bez powodu te auta są najtańsze (zaraz po 2.5TDI).

Po prostu szkoda kasy, żeby ładować w 1.6, bo i tak to sprzedasz, a ze względu na silnik kasy z modów nie odzyskasz żadnej, bo brak zainteresowania będzie osób ze strony, które chcą docenić to i zapłacić za to, że ktoś tam go przeliftował na młodszy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, audi to mój pierwszy samochód, na razie nie narzekam, co prawdo dopiero 5 miesięcy minęło. Wiadomo, z czasem każdy szuka się czegoś większego, mocniejszego, wygodniejszego. U mnie ten samochód zostanie, tak szybko nie zostanie sprzedany, ale nie wykluczam że przesiądę się na coś większego z napędem AWD. Jestem po prostu osobą, która lubi "bawić" się przy samochodach, dlatego pytam co pasowałoby zmienić aby autko wyglądało trochę lepiej. 
Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lampy od polifta przód + tył wystarczą na początek. Potem możesz wrzucić sobie poliftową konsolę środkową i np kierę trzyramienną.

Jakby co mam i lampy i wiedzę jak to zrobić.

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest czy warto modzić a ty sam zacząłeś jechać po 1,6.Ja tylko odpowiadam.Pali tyle samo co 1,8T albo jeszcze lepiej V6?;)Akurat miałem wspomniane ADP 8 lat i w życiu nie zbliżyłem się spalaniem do BEX teraz.I nie ekscytuję się 1,6 tylko wyrażam swoje zdanie i wielu ten silnik wystarcza właśnie z powodów,które sam wymieniłeś.Są najtańsze bo na ogół są słabo wyposażone i służą do spokojnego przemieszczania się.I jak pisałem wyżej nie ma sensu cokolwiek odmładzać w takim aucie,jeszcze na "S":hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...