Raffaelo 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 witam i nistety znowu pojawił się problem. od pewnego czasu notorycznie ubywa płynu w chłodnicy jak zapala sie kontrolka ostrzegawcza to dolewam przez kilka dni jest spokój i znowu pojawia się problem. Dziwne jest tylko to że tego płynu ubywa tylko troszke poniżej minimum a potem juz tak zostaje. Jak myslicie czy to coś poważnego? Może tylko jakaś nieszczelność jak pojadę do warszatatu to pewnie powiedzą łobuzy że trzeba wymienić chłodnice Czy można to jakoś samemu zdiagnozować Pozdrawiam Raff Link to comment Share on other sites More sharing options...
areckid 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 A nie gotuje sie przypadkiem i nie ucieka przez zaworek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrog 1 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Są 'dodatki' które uszczelniają układ jeżeli jest gdzieś mała dziura. Może warto spróbować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Też tak myślę, w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz za ok. 8 zł taki preparat. Najwyraźniej masz małą dziurkę na wysokości minima Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Są 'dodatki' które uszczelniają układ jeżeli jest gdzieś mała dziura. Może warto spróbować?W starym aucie można to użyć a tak to tylko zasyfi uklad. [ Dodano: 27-02-2007, 15:05 ] Raffaelo sprawdź czy ubytki płynu nie pozostawiają śladów pod autem lub w komorze silnika. Rozumiem że nieszczelność uszczelki pod głowicą zostawiamy na koniec sprawdzania jako najgorsza opcja, ewentualnie pęknięcie bloku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 jak kolega Adadur napisłał, sprawdz organoleptycznie, przecież jak jest wyciek na zewnątrz to muszą być jakieś ślady. (no chyba że to działa na zasadzie pojawiam sie i znikam ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raffaelo 0 Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 dzięki spróbuje z tym uszczelniaczem, bo kurde teraz to ciężko sprawdzić czy coś cieknie bo wiecznie mokro na dworzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Obstawiam wyciek spod króćca głowicy. Zerknij do tyłu silnika i powiedz czy tam nie cieknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 dzięki spróbuje z tym uszczelniaczem, bo kurde teraz to ciężko sprawdzić czy coś cieknie bo wiecznie mokro na dworzu. Może się wstrzymaj jeszcze bo to ekstremalne rozwiązanie, sprawdź dobrze układ jak ty tego nie potrafisz to jedz do fachowca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Może się wstrzymaj jeszcze bo to ekstremalne rozwiązanie Również jestem kategorycznie na NIE jeśli chodzi o te uszczelniacze, z tych samych przyczyn (już Adam napisał wyżej). Nie rób sobie bałaganu Raffaelo ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piterex 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Popieram, uszczelniacz może narobić niezłego bałaganu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Music 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Tez odradzam, sprawdz weze, moze wystarczy dokrecic lub na wyjsciu z silnika jest takie plastikowe lekko zbrojone kolanko , mi ono wlasnie peklo, tak plastikowe tez sie dziwilem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now