bobik789 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Witm zmienilem pokrywe nadal turbo puszcza olej wydech macie jakiś pomyś na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Albo kiepsko zrobiona turbina, albo masz tyle oleju w wydechu, że jeszcze się nie wypaliło to co wpadło przez turbo, może niedrożny spływ oleju z turbo do bloku ( ale to raczej mało prawdopodobne). Stawiam na 1 lub 2. Napisz jeszcze czy ubywa Ci oleju bo to ważne. Jeśli nie ubywa to masz problem z olejem w układzie wydechowym. Jak ubywa to turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Ubywa oleju silniku odkrecił wydech i na wirniku pojawia sie olej wymienilem juz 7 turbin nawed wzialem od kolegi z smochodu uzywana od niego tez puszcza olej Zawartość dodana 10 minutes later Spływ jest drozny bylo wszytko sprawdzane nowy przewod do oleju jest nowa pompa oleju nowa przystawka oleju zostala teź zmieniona zalozylem dwa dekle od odmy jest to samo uzywane cinsinenie oleju na zimnym silniku 6 bara na rozgrznym spada silniku 2 bary wolne obroty dodaje gazu cisnienie wzrasta okolo 6 barow na maksa zawor ocina wiecej nie idzie odbia Edytowane 7 Marca 2017 przez bobik789 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) wg ELSY, zapożyczone od jednego z kolegów 5. 1.9/2.0TDI (AVB/AVF/AWX/BKE/BPW/BRB) temperatura oleju: ok. 80st.C ciśnienie na biegu jałowym: minimum 0,8 bar ciśnienie przy 2000rpm: minimum 2,0 bar Wg, mnie 6 bar na jałowym to za dużo... Edytowane 7 Marca 2017 przez kuba84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Zimnym silniku cisnienie musi być wieksze mechanik stwiedził ze jest dobre Zawartość dodana 1 minute later Cisnienie przy 5000rpn ile powino być Zawartość dodana 21 minutes later Dla czego moga być takie cisnienia oleju duze czym moze być spowodowane ? Edytowane 8 Marca 2017 przez bobik789 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 otrzymałeś informacje dotyczące prawidłowego ciśnienia smarowania. skoro chcesz je badać przy 5000 rpm - powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Nie mierze przy takich obrotch tylko slytałem jakie powino być Edytowane 9 Marca 2017 przez bobik789 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Te cisnienia co podałeś to są minimlne silnik jest na wyknczeniu Edytowane 9 Marca 2017 przez bobik789 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Nadal mam problem z turbosprężarką puszcza cały czas olej wydech zostało wymienione w samochodzie już pokrywa zaworów odmy pompa oleju przystawka filtra oleju przewód do turbosprężarki spływ został sprawdzony jest drożny nie wiem co robić silnik przedmuchów nie ma płynu w chłodnicy nie ubywa Jaka może być przyczyna turbosprężarki zostały zmienionych juz siedem jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Kto pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam nadal mam problem dymieniem turbiny i ubywa oleju wszystko sprawdzone jest ok nadal dymi nie zawsze dymi co to może być z przyczyna Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez bobik789 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 A kolektor wydechowy luzowałeś ? Nie widać na wyjściu z głowicy oleju ? Może oliwę puszczają uszczelniacze zaworowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik789 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Nic nie widać wszytko było sprawdzane jest ok Zawartość dodana 13 minutes later Ciężki przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się