Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kapie olej....


tomek899

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Skąd może leciec ten olej? jak wkładam rękę pod  tą blache jest mokro, tak samo na tej rurce pod spodem, pozniej skapuje na dół

 

 

 

IMG_20170228_142610.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z pod napinacza Ci leci?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie uszczelke mialem wymieniana i nadal jest delikatnie mokro, zastanawiam sie nad uszczelka pod napinaczem, bo innej opcji chyba juz nie ma. Odma wyczyszczona i jakies uszczeleczki tez przy niej wymieniane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem podobnie, wymieniłem uszczelkę pod pokrywą 3 miechy był spokój później samym rożkiem znów kapało.  Czytając tematy dotyczące tego wynika, że razem z uszczelką pokrywy wypadałoby wymienić również dwie uszczelki napinacza. Olej ogólnie pokrywy na tył silnika oraz kapie rożkiem na katalizator więc na pierwszy rzut oka nie łatwo zlokalizować. Jest to częsty przypadek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty wymieniales ta uszczelke pod napinaczem ? zdejmowali Ci caly przod czy jakos od gory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wymieniałem ale się właśnie przymierzam bo mi cieknie tyłem silnika i na katalizator leci i spalonym olejem troszkę czuć. 

 na filmiku widać wszystko co i jak. Mam nadzieję, że  jak to się wymieni to będzie suchutko. Sprawdź sobie też czy masz drożną odmę bo może po części być tego winą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie najpierw wymieniłem pod klawiaturą bo kapało na katalizator, sukces połowiczny bo mniej kapało ale jednak :kwasny:. Musiałem rozebrać drugi raz i wymieniłem uszczelki pod napinaczem(tak jak na filmiku), były mocno sfatygowane i teraz mam spokój :banan:. Także warto od razu wymieniać także pod napinaczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile Ci zajeła wymiana uszczelki pod napinaczem ?

bo jak sie pytałem mechanika to mowil ze trzeba rozebrac caly przod, chyba bede musial jechac do innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U dziewczyny w b5 1.8 adr wymienialem to jakas dobra godzinke to schodzi wiadomo trzeba ladnie wszystko wyczyścić i najlepiej miec ściągacz na allegro jakies 30 zl dawalem. Bardzo prosta sprawa tylko trzeba uwazac wtedy zeby znaczki sie pokrywaly na pokrywie i kolach zebatych. Sorki za brak znakow polskich.

Edytowane przez Mateusz Wiśniewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tomek899 napisał:

ciekawe czy w BFB jest tak samo

Dokładnie tak samo. Wszystko ładnie widać na filmiku powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z góry chyba tylko z tych dwoch uszczelek moze leciec nie? czyli z pod napinacza i z pod pokrywy. Czy jeszcze z czegos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...