Nowak50 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam Mój problem polega na tym że wycieraczka cały czas działa, nie idzie jej wyłączyć. Wiem że występuje problem z zalewaniem silniczka, jutro do niego się dobiorę tylko nie wiem jakie potrzebne są oringi może ktoś z kolegów wie ? Kolejna rzecz która mnie martwi to że gdy ruszam manetka w kierunku włączenia tylnej wycieraczki słychać cykniecie z okolic MCE. Czy MCE nadaje się do kosza ?
adasm112 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Siemka. Kolego miałem taki sam problem. Zalana została płytka sterująca i jest do wyrzucenia. Suszenie nie pomoże. Cieknie w miejscu krućca. Ja zrobiłem tak, że kupiłem opaskę termozgrzewalne i nałożyłem na łączeniu i zgrzalem. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Nowak50 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 A można kupić samą tą płytkę czy caly silniczek trzeba kupić ? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
adasm112 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Wiesz co nie wiem czy można. Ori nowa kosztuje 280 Valeo a uzywka w granicach 150. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
salamon Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 19 godzin temu, Nowak50 napisał: A można kupić samą tą płytkę czy caly silniczek trzeba kupić ? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Kup cały silniczek jakieś dziwne naprawy na niewiele ci sie przydadzą http://allegro.pl/silniczek-tylnej-wycieraczki-audi-a4-b6-b7-orygin-i6729979776.html jest tego masa jak poszukasz to i poniżej 100 zł kupisz
Nowak50 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 dzisiaj po rozkręceniu silniczka wiem że żadna naprawa nie będzie opłacalna więc szukam nowej używki
salamon Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Tutaj masz ciekawą propozycję https://www.olx.pl/oferta/silniczek-tylnej-wycieraczki-audi-a4-b6-b7-orginalne-CID5-IDkExlS.html#b4b5557b7c
Nowak50 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 ja mam silniczek z końcówką A, czy będzie pasował z innąkońcówką ?
Piątuś Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Mam taki sam problem. Cały czas pracuje tylna wycieraczka bez względu na położenie włącznika przy kierownicy. Na kostce z tyłu przy WYŁĄCZONEJ wycieraczce jest cały czas napięcie na 3 pinach( oprócz brązowego - pewnie masa) a przy WŁĄCZONEJ tylko na jednym (żółto/czarnym). Wymontowałem silniczek, oczyściłem go ,nasmarowałem ponownie, zajrzałem do płytki która przy nim jest i też nie widać żadnych uszkodzeń. Pomyślałem, że przetarte przewody w klapie bagażnika - nic z tego, tam wszystko ok. Następnie podejrzenie padło na "sklejony" przekaźnik ( jest na 6tej pozycji pod kierownicą). Tam też wszystko ok, bo steruje on również przednimi wycieraczkami które działają bez zarzutu. Dla pewności wyjąłem go z obudowy i tam tez nie zauważyłem żadnych nadpaleń na stykach. Pomyślałem więc , że to włącznik zespolony pod kierownicą ale podczas włączania go w pozycje tylnej wycieraczki słyszę, że steruje przekaźnikiem( tym rozbieranym). Nie wiem już o co kaman?!? Może ktoś ma schemat tej kostki od silnika? Jeśli się upewnię że tam zasilanie jest prawidłowe to dopiero wezmę się za włącznik pod kierownicą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się