MRC_lbn 0 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Cześć,Mam prośbę o rzucenie okiem na logi autka mojego brata, passat B5 FL, bez kata. Przebieg 130 tys km, program robiony ponad rok temu. LPG:http://vaglog.pl/log-003_020_23Q40B.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_pLB730E.html PB http://vaglog.pl/log-003_020_oMx45Ii.html http://vaglog.pl/log-115_118_pY46k.html http://vaglog.pl/log-002_033_196Vax.html Z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 a coś się dzieje z autkiem? bo nie licząc lekkich stuków to jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC_lbn 0 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Generalnie z autkiem nic złego się nie dzieje, zrobiliśmy logi kontrolne bo już jakiś czas minął od programu i montażu LPG, logi robiliśmy na nowym kablu viaken w związku z czym mam do was pytanko czy "próbkowanie" tego kabla jest ok ? Nie na za dużych przerw w odczytach ?Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Wtryski PB nie wyrabiają. Powyżej 5,5k rpm "pętelka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 W którym logu widać że wtryski zapętlają? Która to tabelka? szukam na necie rozpisek ktora tabelka w ktorym kanale za co odpowiada i nie moge znaleźc;/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 W grupie 002 masz czasy wtrysku w milisekundach. Przy 5440 jest jeszcze ~0,2ms zapasu, ale przy 5640 jest już pętla. Na forum widziałem rozpiskę do TDI, ale do 1.8T nigdzie nie widziałem ^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 No właśnie szukam do 1.8t i nie widać;/ jakbyś miał czas i chęć to mógłbyś opisać, która tabelka w danej grupie za co odpowiada i jakie są wartości w normie;p Pewnie nie tylko ja byłbym wdzięczny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Są są. Tylko trzeba wiedzieć jakie to 1.8T, bo wersji było sporo. A te rzeczy o których mówi @X18XET to jest taka "wiedza ogólna". NIezależnie czy turbo czy nie jak czasy wtrysku przekroczą pewną wartość przy pewnych obrotach tzn. że pętli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC_lbn 0 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Przy 5640 jest 21,84 ms jak to się przelicza że wiadomo że już wtrysk nie wyrabia ?Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 5640RPM/60 = 94 obroty/s silnik to czterosuw, więc wtrysk masz co drugi obrót wału -> 94/2 = 47 wtrysków/s. 1s = 1000ms Czyli 1000/47 ~= 21,28ms. Tak uzyskujemy granicę "pętlenia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się