Skocz do zawartości

MRC_lbn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MRC_lbn

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

398 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MRC_lbn

0

Reputacja

  1. Tylko nowy, zawór nie trzyma bo jest uszkodzona membrana a na to ropa nic nie pomoże Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  2. 241100 bfb Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  3. Jakaś różnica na sportowej wkładce? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  4. MRC_lbn

    WYCIEK A4B6

    Uszczelka nie jest metalowa, polecam zakupić ją w ASO (16zl) mi zamiennik erling puścił olej odrazu po montażu. Kupiłem w ASO i sucho Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  5. Jesteś pewien że to "wgniecenie" nie było od początku? Wybulenia stanowią o uszkodzeniu opony, wgniecenia często są naturalną cechą ponieważ występują na łączeniu kordow (kordy się nakładają) i opona jest w tym miejscu mocniejsza dlatego jest takie jakby wgłębienie Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  6. Cześć, W związku z tym że pieniążki na zmianę felg przeznaczyłem na podniesienie mocy planuje zakup dwóch opon na przód które będą dobrze kleiły się do asfaltu. Moje obecne mają jeszcze trochę mięsa ale średnio radzą sobie z utrzymaniem trakcji na pierwszych dwóch biegach. Bardzo dobrą oponą była bf goodrich g profiler ale niestety już nie jest produkowana. Macie jakiś pomysł na coś równie dobrego w normalnych pieniądzach?
  7. Jaką moc obstawiasz? Osprzęt Full seria ? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  8. Sam wgrywales mapę czy wszystko Łukasz ogarnął? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  9. Przy 5640 jest 21,84 ms jak to się przelicza że wiadomo że już wtrysk nie wyrabia ? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  10. Generalnie z autkiem nic złego się nie dzieje, zrobiliśmy logi kontrolne bo już jakiś czas minął od programu i montażu LPG, logi robiliśmy na nowym kablu viaken w związku z czym mam do was pytanko czy "próbkowanie" tego kabla jest ok ? Nie na za dużych przerw w odczytach ? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  11. Cześć, Mam prośbę o rzucenie okiem na logi autka mojego brata, passat B5 FL, bez kata. Przebieg 130 tys km, program robiony ponad rok temu. LPG: http://vaglog.pl/log-003_020_23Q40B.html http://vaglog.pl/log-002_033_pLB730E.html PB http://vaglog.pl/log-003_020_oMx45Ii.html http://vaglog.pl/log-115_118_pY46k.html http://vaglog.pl/log-002_033_196Vax.html Z góry dziękuję i pozdrawiam
  12. Witam, Czy turbinka na zdjęciu to K03s ? (Rzekomo wyjęta z bexa) I czy te zagięcia na łopatkach wirnika to cecha naturalna? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  13. Panowie a czy to że przepływ jest max 155g to oznacza że na tyle daje radę dmuchać turbina ? Czy sam program może mieć wpływ na tą wartość? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  14. czaje, jutro się do niego dobiorę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...