mateozgr Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Cześć,wrzucam do analizy logi auta:Audi A41.8T BEX 190KM2004 rokSamochód nie jedzie tak jak powinien, raz jedzie w miarę dobrze a raz traci moc i nie czuć, że pompuje turbina. Dodatkowo co jakiś czas wyskakuje błąd:17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Multi): System too LeanP1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Samochód ma założony świeżo gaz, wymieniony rozrząd, filtr powietrza, olej, świece oraz wyczyszczonę odmę i wymienione uszkodzone kolanko odmy. Na logach wydaje mi się, że turbo trzyma tak jak powinno, ale przepływka podaje troche niskie wartości - z tego co wyczytałem na innych prawidłowych logach powinno byk do 160 g/s.Prośba żebyście rzucili okiem i podpowiedzieli gdzie szukać przyczyny, bo nie chce kupować przepływki w ciemno.Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-118_115_0SwJdQb.htmlGrupy 031, 032, 033: http://vaglog.com/log-033_032_031_0xgAXDK.htmlGrupy 002, 003, 020: http://vaglog.com/log-002_003_020_Swr83C.htmlPozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Przepływka troche zaniża, na pb też wywalało błąd też ubogiej mieszanki czy tylko na lpg?
mateozgr Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 Świece wymienione na NGK PFR6Q, cewek nie wymieniałem. Trudno powiedzieć, ale wydaje mi się ze ten błąd jest na lpg. Ale również pojawia się błąd 16804 (Bank1, system katalizatora zbyt niska wydajnosc) bez znaczenia czy lpg czy bp. Ale najciekawsze jest to ze po zrobienia logów na lpg nie występuje zjawisko wyprzedzania zaplonu w przeciwieństwie do bp, kanał 020.
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 To ze nie cofa zaplonow na lpg to zupelnie normalne i wynika z tego ze lpg jest bardziej odporne na spalanie stukowe. Jesli blad pojawia sie tylko na lpg to znaczy ze instalacja do regulacji.
mateozgr Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 Ok tylko czemu auto nie jedzie, bynajmniej tego nie czuję, wcześniej miałem a4 b5 porobiana na 194km i jest spora różnica w przyspieszeniu. Czy coś robić z tym zaplonem?
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Jak lapie blad mieszanki to wchodzi w tryb awaryjny, no chyba ze normalnie tez nie jedzie, w sumie w serii to nie bedzie jechac jakos niewiadomo jak. Jak masz blad kata to go wywal moze przytkany, potem logi zrob, jak przeplyw sie nie poprawi to przeplywke wymienic.
mateozgr Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 Właściwie chciałem od tego zacząć, ogółem po ostrej jeździe nie ma objawu bardzo czerwonej turbiny jedynie lekko zaczerwieniona. Ogóle chciałem podszykowac auto pod program, wiec liczę na waszą pomoc Zawartość dodana 16 minutes later Najpierw podjadę do gazownika, jeżeli dużo się nie zmieni to wywale kata i zobaczymy co będzie
mateozgr Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Dodaje logi na bp grup 033 032 031 http://vaglog.com/log-033_032_031_550DqS.html A tutaj same logi robione na lpg http://vaglog.com/log-115_z0PD56.html http://vaglog.com/log-031_032_pFQZSx.html http://vaglog.com/log-003_020_Y6AHc.html http://vaglog.com/log-002_ZbiAH.html http://vaglog.com/log-015_016_033_ptZUU.html Jeżeli jest możliwość proszę o analizę tych logów może coś z tego wywnioskujecie. Edytowane 2 Marca 2017 przez mateozgr
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 No nic ciekawego więcej nie widać, gaz jest do regulacji, musi Ci to na drodze wystroić najlepiej na podstawie wskazań z vaga.
mateozgr Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 To znaczy jakimi wskazaniami się sugerować?
mateozgr Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Witam ponownie, ogółem sprawa wygląda nastepujaco. Po wizycie u gazownika została zmieniona mapa gazu, ponieważ była uboga mieszanka z czego również wyskakiwał błąd 17536. Samochód w końcu zaczął jeździć, nie wiem czy jest taka moc jak w serii ale napewno jest znaczna poprawa. Teraz jest problem z dwoma błędami które wyskoczyły po ponad 200 km po szybkiej jeździe autostradą. Błąd 17511 grzałka 1 sondy oraz 16804 niska sprawność katalizatora. W najbliższym czasie sprawdzę rezystancje 1 sondy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się