pawulons Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Witam wszystkich serdecznie Szukam odpowiedzi w temacie ładowania w swoim aucie Pacjent AUDI A4B5 1.8ADR alternator Valeo 90A Opis Sprawa wygląda następująco Odpalam rano auto ładowanie jest 14,4V włączam światła ładowanie 14,2V no i w drogę do pracy około 25 km no i wszystko ok tak jest przez całą drogę. na drugi dzień też tak samo ale np trzeciego dnia odpalam auto ładowanie 14V włączam światła 13,8V i np jak dojeżdżam już do roboty mam ładowanie 13,5V Kupiłem drugi alternator no i przez kilka dni było 14,4v a potem ta sama historia W jednym altku wymieniłem regulator oraz pierścienie ślizgowe na nowe ładowanie zamontowałem odpaliłem auto zmierzyłem napięcie na alternatorze 14,67V włączyłem światła i tylną szybę na klemach było 14,2V no to myślę ok wszystko gra ale po rozgrzaniu auta spadlo do 14,2v na alternatorze a na klemach 14V po włączeniu świateł i grzania szyby 13,5V podmieniłem aku na nowy też 14V oraz pod obciążeniem 13,5V Coś ktoś może wie czemu tak się dzieje?
Adrian1727 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 2 godziny temu, jack3631 napisał: Aku masz dobre ??? Napisał kolega w opisie że podmieniał aku na nowy
pawulons Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 Przeczyściłem jeszcze klemy i połączenie masy z budą jest lekka poprawa ale z tego co doczytałem na różnych forach to po rozgrzaniu regulatory tak mają że spada ładowanie
Adrian1727 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 57 minut temu, pawulons napisał: Przeczyściłem jeszcze klemy i połączenie masy z budą jest lekka poprawa ale z tego co doczytałem na różnych forach to po rozgrzaniu regulatory tak mają że spada ładowanie Na razie jeździj tak, jeśli nie ma tragedii (brak ładowania) czy coś, to jeździj i obserwuj od czasu do czasu
pawulons Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Przekopałem sporo w necie i wygląda na to że jest ok bo regulatory po rozgrzaniu obniżają napięcie właśnie. na forum renault też pisali że jest 13,5V tu na filmie jest to pokazane. Np jak ładowanie mam 13,8V i dłużej jadę i zgaszę silnik napięcie na aku pokazuje 13,5V to wygląda jak by aku było normalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się