TomaszM Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Czesc Wszystkim!!!! Po przeczytaniu wszystkich wątkow z działu u.kierowniczy ze spokojnym sumieniem stwierdzam że takich objawów nie miał jeszcze nikt. A mianowicie: jak wiadomo zrobiło się zimno i jak teraz podczas mrozów odpalam auto to dosłownie buczy i wyje że aż ludzie patrzą. Wyje do momentu aż się w aucie nie nagrzeje i potem buczenie ustaje aż wraca do stanu normalnego, jakby nie mrozy to pewnie nawet bym problemu nie zauważyl bo w normalnych warunkach wspomaganie chodzi bez zarzutu, dodam że autkiem jeżdżę od 3lat przebieg 220tyś plynu nigdy nie zmieniałem bo nawet nie wiedziałem że trzeba co więcej poziom płynu w normie kolor jakiś taki brązowawy. Nie wiem co o tym myślicie ale mam taką teorie że może poprostu w moim plynie poprostu jakimś cudem wytrąciła się woda i przy -7 zamarza lub przymarza powodując niedrożność ukladu kier. kiedy już silnik się zagrzeje ogrzewa się wszystko i uklad odpuszcza i wszystko wraca do normy. co o tym myslicie?ma to sens zależy mi głównie na opinii ludzi którzy tak jak ja osobiście grzebią przy swoich maszynach i może mieli podobne objawy.Niechętnie zapytam też finalnie co myslicie o tych podzielonych opiniach co do wlewwanego płynu? zastanawiałem się nad dwoma febi M6162 lub ten co proponują w audi ale to jak już wspominaliście nie minerał opinie podzielone co wybrać? jednak prosze skupmy się najbardziej nad sposobem rozwiązania tego buczenia :> Z góry dzięki za pomoc.
Bieniek Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 PO wymianie plynu powinny objawy ustapic. Co do plynu to nie wiem ktory.Niby ten z aso powinien byc dobry,ale niekoniecznie musi byc najlepszy.
szogun0 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Płyn ma być zielony w tym roczniku. Jeśli jest brązowy to jest g...no nie płyn i trzeba go wymienić.
M3I Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Mam ten sam problem , tylko u mnie przy -20 st. C . Płyn jest nowy. Za pierwszym razem zaraz zgasiłem silnik .Niewiem czy przez to pompa nie padnie. Narazie nic z tym nie robiłem , po zapaleniu pompa cichnie po 15 sek. Jednak nie kręce kierownicą zanim silnik troche się nie nagrzeje.
domelq Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 miałem tamtej zimy coś takiego. Jak wyżej, po wymianie płynu problem znikł
TomaszM Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam Wszystkich!!! Ode mnie temat się zaczął więc już opowiadam co nastąpiło, a mianowicie: tak jak zalecaliście wymienilem wczoraj plyn wspomagania wybór padł na Febi mineralny(zielony) M6162 tak jak zalecał szogun,wymiana bez większych problemów a na pewno przyniosła żądany efekt dziś nad ranem moglem wytestować bryke bo było -9,5 na dworze a po odpaleniu wspomaganie nawet nie zajęczało czyli jest ok. Co do koloru płynu febi to faktycznie jest zielonkawo przezroczysty ale pomimo przepłukania układu to i tak po 5 godzinkach dostał koloru leciutko miodowego ale z tego co pisaliście to chyba normalne bo u większosci z was też zmienił kolor podejrzewam że to podobnie jak np z olejem silnikowym czy plynem hamulcowym na początku zawsze jest klarowny potem zmienia kolor. Tylko troszke zmiana koloru mnie zmartwila (nie wiem może powinienem był przepompować więcej płynu?)ale co tam grunt że uklad działa problem ustal a wlalem do ukladu tyle ile zaleca producent czyli 0.7 myślę że powinno być ok. czy aby na pewno plyn po wymianie zostaje koloru zielonego bo trochę wierzyć mi się nie chce? Pozdrawiam
domelq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jak dla mnie to raczej nie kolorku nie zatrzyma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się