andrew221181 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 WITAM WSZYSTKICH I PROSZĘ O RADĘ! (AUDI A4 B6 ,1.9 TDI 130 KM, 2001 250 TYŚ PRZEBIEG). OD PEWNEGO CZASU MOJE AUTKO DOŚĆ MOCNO KOPCI, NA SNIEGU POD WYLOTEM TŁUMIKA POZOSTAJE PLAMA OKOPCENIA I TO DOŚĆ SPORA, OCZYWIŚCIE PRZY OBROTACH OKOŁO 3,5 TYS. PRZY RUSZANIU TRZEBA WEJŚĆ NA WYŻSZE OBROTY, PONIEWAŻ NA NIŻSZYCH DUSI SIE I MOŻE ZGASNĄĆ. PONADTO WCZASIE JAZDY NA TRASIE NA BIEGACH OD 3-GO DO 5-GO PRZY OBROTACH OKOŁO 2000 - 2500 POSZARPUJE SEKUNDĘ I DALEJ JEDZIE JUŻ NORMALNIE, A PO PRZEKROCZENIU 120 KM/H TRACI MOC. POWIEDZCIE PROSZĘ O CO TU MOŻE CHODZIĆ.
letallec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Masz problem z silnikiem Tak powaznie to przypuszczalnie masz problem z zaopatrywaniem silnika w powietrze. Skąd dokładnie jesteś? Musisz zzrobić logi i pokazać je na forum?
andrew221181 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 OKOLICE JAROSŁAWIA- PODKARPACKIE
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Kolego po pierwsze to wyłącz CAPS LOCK bo oznacza to krzyk a nie jest to mile widziane na forum Możliwe ze przepływomierz siada ale najlepszym rozwiązaniem bedzie podpiąć VAG-a i wtedy się wszystko wyjaśni.
letallec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Szukaj kogoś ze swojej okolicy z VAG'iem do zrobienia logów.
andrew221181 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 A może jest ktoś w okolicy Jarosławia, Przemyśla kto mógłby mi pomóc w tej sprawie?
letallec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 przepływomierz siada Jesli chcesz strzelać w ciemno i wydawać gotówkę na sprawne części to zacznij od tej sugestii. Ja radzę zacząć od zrobienia logów
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 dokladnie... Poprostu szukaj Jakiegos lepszego Elektromechanika teraz wiekszosc z nich ma VAG-i...
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 przepływomierz siada Jesli chcesz strzelać w ciemno i wydawać gotówkę na sprawne części to zacznij od tej sugestii. Ja radzę zacząć od zrobienia logów letallec ja tylko stwierdziłem co moze być przyczyną a nie napisałem ze ma to wymienić, napisałem ze tak moze być ale najlepiej podłaczyć kompa
letallec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Chciałem tylko uciąć kolejne takie sugestie
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 letallec - ty to bys wszystko ciął :> :> :> :gwizdanie:
andrew221181 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ok, spróbuje poszukać jakiegoś mechanika z vag-iem i postaram się je wrzucić na forum.
sprężyn Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Kolego miałem takie same objawy jak TY tylko nie tracił mi mocy przy prędkościach pow i po niż ale tak wszystko to samo. W moim przypadku nie stety był to pompowtrysk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się