Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane a regulacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, mam pytanko dotyczące regulacji zawieszenia gwintowanego AP w A4 B8 Sedan, dzisiaj kręciłem gwintem aby podnieść go trochę do góry i zauważyłem,że po regulacji lewy tył stoi niżej niż prawy pomimo, że regulacja jest identyczna z jednej jak i drugiej strony (zwoje itd takie same), czy to może być spowodowane tym, że jest różny rozkład masy na koła i trzeba tył ustawić sobie tak, aby wizualnie było identycznie? Przód siadł prawidłowo z obu stron :)

Opublikowano

A auto masz na równej powierzchni? :decayed:

Opublikowano
14 godzin temu, MikelxD napisał:

A auto masz na równej powierzchni? :decayed:

To raz, a dwa - jeśli te różnice lewa/prawa strona nie są ekstremalne, to nie musisz się martwić. To się bardzo często zdarza. Ustaw auto tak, żeby to buda byłą równo, a nie nakrętki po ilości zwojów.

Opublikowano

A jeżeli dopiero co założyłeś gwint to musi się wszystko ułożyć i mogą być różnice w ilości zwojów ;)

Opublikowano

Pojeździłem trochę i faktycznie lewa strona się podniosła lecz zastanawiają mnie stuki na nierównościach, muszę chyba pojechać na stacje diagnostyczną i przepatrzeć całe zawieszenie, auto świeżo kupione z zamontowanym już gwintem (ale nowym) skąd pewnie ta różnica.. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...