emil.66 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Witajcie, mam pytanko dotyczące regulacji zawieszenia gwintowanego AP w A4 B8 Sedan, dzisiaj kręciłem gwintem aby podnieść go trochę do góry i zauważyłem,że po regulacji lewy tył stoi niżej niż prawy pomimo, że regulacja jest identyczna z jednej jak i drugiej strony (zwoje itd takie same), czy to może być spowodowane tym, że jest różny rozkład masy na koła i trzeba tył ustawić sobie tak, aby wizualnie było identycznie? Przód siadł prawidłowo z obu stron
Trewor87 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 14 godzin temu, MikelxD napisał: A auto masz na równej powierzchni? To raz, a dwa - jeśli te różnice lewa/prawa strona nie są ekstremalne, to nie musisz się martwić. To się bardzo często zdarza. Ustaw auto tak, żeby to buda byłą równo, a nie nakrętki po ilości zwojów.
MikelxD Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 A jeżeli dopiero co założyłeś gwint to musi się wszystko ułożyć i mogą być różnice w ilości zwojów
emil.66 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 Pojeździłem trochę i faktycznie lewa strona się podniosła lecz zastanawiają mnie stuki na nierównościach, muszę chyba pojechać na stacje diagnostyczną i przepatrzeć całe zawieszenie, auto świeżo kupione z zamontowanym już gwintem (ale nowym) skąd pewnie ta różnica..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się