Skocz do zawartości
IGNOROWANY

demontaż DPF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Czy ktoś może wstawić jakąś instrukcje jak wyciągnąć DPFa z a4 b7 ? krok po kroku ... siedzi w takim miejscu że tylko kątówką się do niego dobrać :D 

Opublikowano

Samemu chyba ciężko do tego konieczny program bo co z tego jak wyrzucisz samą puchę...

Opublikowano

chce go tylko wyciągnąć i wyczyścić sam demontaż ... jak z której strony się do niego dobrać ...

Opublikowano (edytowane)

W 16v wychodzi górą 

W 8V wyciągam dołem ze względu na kolektor ssący i budowę chłodnicy spalin 

Napewno ciężko będzie ci odkręcić rure od dpfu więc wyciągnij Dpf razem z rurą - zazwyczaj potrafią się te szpilki urywać. 

Dla wygody odkrecam półoś od skrzyni wtedy jest więcej miejsca.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano (edytowane)

19radzio86 udalo Ci sie wymontowac DPF? Ja mam juz nowy DPF i musze go wymienic.

Mam odkrecony kolektor ssacy oraz wyjeta turbine (poszła na reklamacje) wiec dojscie fajne tylko wydaje mi sie ze nie dam rady odkrecic tyłu DPF z lewarka wg mnie to nie wykonalne bez podnosnika.. Mam racje?

Edytowane przez Użytkownik007
Opublikowano

wykonalne najwyzej pourywasz szpilki... nasadka 12mm,łamaniec/kardan ,2x przedłuzka troche siły i bedzie - co robisz ze starym DPF - bardziej mi zalezy na pustej puszce...?

Opublikowano

ja wcześniej już górę rozebrałem od razu turbinę do regeneracji dam ... ale dpf siedzi ... problem z dolnym mocowaniem ... nakrętki się zaokrąglają ... zapuszczam penetrantem i czekam ... nie pójdzie to trzeba będzie ciąć ...  ja mam kanał więc tyle wygodniej...

 

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, SotoM napisał:

wykonalne najwyzej pourywasz szpilki... nasadka 12mm,łamaniec/kardan ,2x przedłuzka troche siły i bedzie - co robisz ze starym DPF - bardziej mi zalezy na pustej puszce...?

A to bedzie trzeba spróbować. Ze starym jeszcze nie wiem na skupie daja 540zl bo pytalem

Edytowane przez Użytkownik007
Opublikowano

szpilki nie wytrzymały ;) trudno ... sondę wyciągacie do płukania czy można ją zostawić ? powiem szczerze że dość mocno się "zespawała" i mam dylemat czy uszkodzę ją podczas płukania różnymi specyfikami czy urwę ją przy próbie demontażu ... 

Opublikowano

Sonde idzie odkrecic, tylko załóż dobry nie wyrobiony kluch 17, ja dzisiaj odkręciłem. Przed tym dzień wcześniej 2 razy psikalem ja WD40. Zaprzyj dpf aby byl sztywny przy odkrecaniu i sie nie poddawał, ja wsadzilem kawałek łaty drewnianej miedzy dpf a blache nadkola

Opublikowano

Małe sprostowanie, to o czym pisalem to jakiś czujnik natomiast sonda lambda jest na klucz 22 i jest u samej góry- dodatkowo trzeba ja wypiąć z kostki pod zbiornikiem płynu chłodzącego inaczej ukręcą sie kable (obracają się razem z sonda przy odkręcaniu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...