Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI AWX Prośba o ocenę logów dynamicznych


Piotrek1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Problem polega na tym że od jakiegoś czasu auto sporadycznie złapało 4 razy notlaufa. Raz na tydzień. Przez ostatnie 3 miesiące pokonywałem krótsze trasy, zazwyczaj miasto. Zima na niedogrzanym silniku nie da rady butować w mieście. Sztanga została sprawdzona i zmienia swoją pozycje z ON na OFF.  Po podłączeniu vaga wyrzuciło błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviatio P1557 - 35-10 - - - Intermittent


Zrobiłem logi dynamiczne dla grup: 001, 003, 004, 008, 010, 011.
W linkach przesyłam logi:

http://vaglog.pl/log-001_jtG6p.html
http://vaglog.pl/log-003_pkgWLwU.html
http://vaglog.pl/log-004_6r4ekB.html
http://vaglog.pl/log-008_68ahn.html
http://vaglog.pl/log-010_9qBd3.html
http://vaglog.pl/log-011_88hby29.html
Tutaj jeszcze jeden dodatkowy log z grupy 011:
http://vaglog.pl/log-011_2NHQ8.html

Prosiłbym o ocenę jak to tam wszystko trybi.

Czekam na info ;) Pozdrawiam 

Edytowane przez Piotrek1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Nikt nic nie napisze odnośnie moich logów jak to wygląda? 
Czekam na info. Byłbym wdzięczny za jakieś info. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz przeładowanie w okolicy 2000 rpm. w jednym logu nawet spore. Wystarczy, że utrzymało się przez dłuższą chwilę i notlauf i błąd. 

Geometria może się trochę przycinać. Czasami wypada depnąć, aby kierownice popracowały w pełnym zakresie. :D

Synchro wałka trochę niestabilne.

Poza tym ogólnie jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. auto ostatnio przegoniłem na trasie ostrzej na obrotach i puki co jest ok. Odnośnie wałka rozrządu masz na myśli że przydała by się regulacja na kole rozrządu?? W aucie wymieniałem rozrząd 400km temu i temat regulacji zostawiłem na pózniej. Wskazania powinny być bliżej  0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja powinna być na jednym poziomie, a tu widać wartość skacze tak jakby coś nie tak z naciągiem paska.

Czy to minus czy plus to najlepiej sobie po testować bo różnie silniki reagują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za ciekawe informacje. Przyjrzę się naciągowi paska, sugerujesz za mocne naciągnięcie czy za luźne? Pasek był mocno naciągnięty przy wymianie, jak na moje oko i reke :) . Podczas wymiany rozrządu wymieniłem: pompę wody, rolkę, napinacz, oraz tłumik drgań. Tłumik ustawiłem na odległość 4mm od napinacza dźwigni. Cały zestaw był firmy INA. Zrobię logi statyczne dla gruby 004. Wstawiam kilka fotek z wymiany rozrządu. Wiem ustawienie koła względem śrub nie jest odpowiednie ale niestety nie chciałem ruszać koła przy wymianie, w aucie wymieniałem już drugi raz rozrząd i tak wcześniej było ustawione, nie koniecznie dobrze. :)

20170221_164147.jpg

20170221_164151.jpg

20170221_164143.jpg

20170221_164147.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Wrzucam logi statyczne dla wartości wałka rozrządu. Czy wartość na wolnych skacząca maxymalnie między -0,6 na -1,7 jest ok ?
Logi: http://vaglog.pl/log-004_iw71Rt.html

Edytowane przez Piotrek1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też kąt ustawiony na 0 skacze do wartości 1,1. Rozmawiałem w tym temacie ze swoim mechanikiem i youtuberem który robi filmy z rożnymi naprawami TDI. Od obydwu dostałem informację, że niektóre silniki tak mają albo też może być wyrobiona guma na kole wałka rozrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...