Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1BV, a obniżenie przodu sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie, otóż po montażu LPG tył siadł mi niemiłosiernie. I w sumie mi to odpowiada, ale przód wygląda jak koza, jest sporo wyżej. Z tego co pamiętam to BV jest -30mm. W takim wypadku, aby obniżyć przód musiałbym założyć sprężyny o większym obniżeniu? Czy da się to załatwić samymi sprężynami? Czy trzeba wymieniać też amorki? Jestem świeży w temacie także proszę o wyrozumiałość. 

Mniej więcej tak jest teraz. Do tego wejdzie felga pewnie 19 i tył już jakoś będzie wyglądał, ale przód jest zdecydowanie za wysoko.

gfZhr8G.jpg

 

SPkTfKO.jpg

Opublikowano (edytowane)

Możesz dodać podkładki takie plastikowe z aso, jedna sztuka daje 1cm w górę 8E0512145 kosztuje grosze z 50zl za komplet.
Innym wyjściem jest dać na tył podkładki a przód klasę niżej że sprężynami :]

From z3
 

Edytowane przez Klawisz-84
Opublikowano

Nie chcę tyłu podnosić. Zależy mi na obniżeniu przodu. Czy jakieś sportowe sprężyny obniżające zdadzą egzamin?

Opublikowano
Nie chcę tyłu podnosić. Zależy mi na obniżeniu przodu. Czy jakieś sportowe sprężyny obniżające zdadzą egzamin?

Talerzyki od B5 na przód. Są sporo cieńsze niż B6/B7 i siądzie front. Za wysokość odpowiedzialna jest tylko sprężyna, amorem niewiele wskórasz.


Tapnięte z iPhone
Opublikowano

Czytałem na forum że ktoś robił ten patent i chyba opony z deczko wyząbkowało.

From z3

Opublikowano

Jeśli obniżysz springiem to też wyzabkujesz bo zmienisz kąt ustawienia. Proponuje podnieść lekko tył i dać twardsze sprężyny. Ewentualnie zmieniasz całość na 1BE i stoi równo.


Tapnięte z iPhone

Opublikowano

U mnie stało równo, dopóki nie dołożyłem LPG, może po prostu zmienić sprężyny przód i tył na bardziej obniżone. I wtedy jeśli tył siadzie za bardzo, to podnieść tymi podkładkami z ASO?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A jakie masz oponki na lato :)?

From z3

Opublikowano
U mnie stało równo, dopóki nie dołożyłem LPG, może po prostu zmienić sprężyny przód i tył na bardziej obniżone. I wtedy jeśli tył siadzie za bardzo, to podnieść tymi podkładkami z ASO?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka



To lepiej żebyś wziął przód o jedna kategorie wagową niższy niż tył i też uzyskasz ten efekt bo ciężar bardziej dociśnie.


Tapnięte z iPhone
Opublikowano

No, ok ale nie jest to chyba jak Pan Bóg przykazał, bo jednak to sprężyny do innej kategorii wagowej. Zależy mi na tym, aby parametry były odpowiednie do auta i żeby ten przód siadł niżej. Nie chcę podnosić auta :kwasny: Teraz pytanie, czy można mieć różne sprężyny przód/tył?

Opublikowano

Różne? Ja do swojego dałem kat wyżej by zniwelować ciężar Lpg. Przód wg etki pod silnik i jak mam paliwa 40% plus gaz 60l to tył jest o 0,5cm niżej niż przód gdy gazu ubywa stają równo.

From z3

Opublikowano

Przecież Avant ma różne klasy wagowe. Inny przód niż tył, jak już wyżej pisałem. Oj nie czyta się ze zrozumieniem.

Jak Klawisz wyżej napisał dajesz kategorie wagową na tył wyższą a na przód niższa. Lub obniżasz przód talerzykami od B5. Możesz tez podwyższyć tył talerzykami z ASO, wstawić gumy podwyższające, możliwości jest wiele ale trzeba się jasno określić. Jeśli chcesz mieścić się w kategorii wagowej bo jak sam piszesz ma to swoje uzasadnienie to wpakuj 1BA, lub 1BE i po sprawie.

Przykładowe wzory poniżej f901c025e4d91f589ef7cb4bd37bbeee.jpg

 

 

Tapnięte z iPhone

 

 

Opublikowano

W pracy siedzę i nie skumałem tego co dla mnie oczywiste ;) u mnie powinno być 6 z przodu i 9 tył tylko przód mam odpowiedni, tył odbierałem kilka razy + podkładki 1szt.

From z3

Opublikowano

Po prostu chcę, żeby przód siadł niżej. Tył jest OK. Jeśli założę BA lub BE, to przód nie pójdzie wyżej skoro mam BV?

W wyposażeniu znalazłem takie kody:

0JG co oznacza klasę wagową 7, sprężyny z przodu o numerze 8E0 411 105 CG/EG .
Teraz, aby opuścić przód powinienem władować klasę niżej, czyli

0JF z numerem 8E0 411 105 CF/EF.

Na tyle mam sprężyny 0YK co oznacza klasę wagową 10 i sprężyny  8E0 511 115 DM/FM

Teraz druga sprawa, bo namierzyłem, gdzie mogę dostać takie sprężyny, tylko czy wystarczy kupić same sprężyny i jest to P&P, czy może muszę dokupić jeszcze jakieś części?

Kolejne pytanie, co stanie się z tyłem, jeśli na przód wrzucę sprężyny z niższej kategorii wagowej? Czy przód będzie miał jakiś wpływ na ułożenie tego co jest na tyle, skoro zmienię kategorię wagową przodu?

Opublikowano

Daj 6 na przód i jeśli dalej będzie za wysoko to będziesz mógł dać krążki od b5.

From z3

Opublikowano

mashet sam sobie odpowiedziałeś na pytanie wpisując info dotyczące tego co masz względem tego co chcesz uzyskać.
Do tego klawisz napisał Ci czarno na białym i masz odpowiedz podaną na tacy.


Tapnięte z iPhone

Opublikowano

Ok dzięki :hi:już wiem, w którym kierunku kombinować :banan:

Opublikowano

To jak wykombinujesz wrzuć zdjęcia, jestem ciekawy jak Ci wyjdzie, powodzenia [emoji106]

 

 

Tapnięte z iPhone

 

Opublikowano

nie lepiej założyć talerzyki od b5 za 40zł i bedzie siedział równo?

Opublikowano

cc694d91aa52c0cdmed.jpg

założone 18" 235/40 opony, 6kat przód, tył 10+1cm podkładka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...