Jack25 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Witam. Taki objaw...... wystąpił w moim audi A4 B8 2,0TFSI/180 CDNB 2009r podczas długiej jazdy autostradą ze średnią prędkością 150 km/h w dniu wczorajszym. W sumie silnik zrobił to 4 razy...krótkie szarpnięcie...jakby wyłączenie zapłonu na ułamek sekundy. W dniu dzisiejszym ten sam objaw wystąpił kilka razy już podczas jazdy miejskiej...zawsze podczas przyspieszania. Auto w zeszłym roku w serwisie miało wymianę tłoków,pierścieni,odmy i oprogramowania. Oleju nie bierze teraz nic. Przebieg auta to niepełna 80 tys km. Proszę o sugestie i ew. pomoc w diagnozie. W sumie wolałbym kupić cztery cewki ,cztery świece ( ale może przyczyną jest coś innego?) niż zapłacić w serwisie kilka stówek za poszukiwanie usterek usłyszeć może to może to może to....wymienimy to.....zobaczymy......wymieniliśmy to ale doszło jeszcze to itd. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką? Pozdrawiam.
Jack25 Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Nie posiadam przewodu ani oprogramowania... pod komputer do tej pory auto było podłączane tylko w serwisie... Tutaj podobny przypadek: https://a4-klub.pl/topic/381483-pojedyncze-szarpnięcie-przy-przyspieszaniu-20-tfsi-b8/ Obawiam się, że kiedy pojadę do serwisu może żadnych błędów nie wykazać i naprawa oprze się na wymianach "w ciemno" do skutku...dzisiaj np. jadąc miastem 15km nie zrobił tego ani razu.... Edytowane 12 Marca 2017 przez Jack25
komoornik Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 To nie jedź do serwisu. Kabel to 25 USD a przydaje się do wielu rzeczy. Ewentualnie znajdź kogoś w okolicy.
Jack25 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Dzisiaj auto zostało podłączone u elektryka samochodowego pod komputer.... żadnych błędów.... Wyeliminowałem też kwestię paliwa....cały zbiornik zatankowany jak zawsze na shellu...starego paliwa pozostało najwyżej 8l Jakieś sugestie?
Jack25 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 No....Panowie... jak do tej pory zawsze udało mi się tutaj lub na innym forum uzyskać odpowiedź na pytanie dotyczące przyczyny awarii... czyżby ten pierwszy raz bez pomocy zdarzył się teraz? Dzisiaj po pracy ponownie testowałem auto podczas jazdy ...trzy przerwania w ciągu 40 minut.... mam wrażenie też, że dłużej wkręca się na obroty...
MarcinOslo Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Juz kilka razy takie pytania przewinely sie tu na forum ,zacznij od wymiany swiec.
Jack25 Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Opublikowano 15 Marca 2017 Umówiłem wizytę w serwisie...napiszę jaka będzie diagnoza...
Jack25 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Następnego dnia doszły metaliczne stuki na biegu jałowym i silnik się trzęsie na biegu jałowym... mało tego auto zaczęło więcej spalać...przy bardzo delikatnej jeździe miejskiej pokazuje 14,4 l..wcześniej na tych samych trasach i tym samym sposobie jazdy brał ok 9 l. Wstępna diagnoza..... uszkodzona dwumasa. Silnik przerwa coraz częściej...potrafi to zrobić trzy razy na dystansie 20 km. Auto stoi w serwisie. Jutro próby na całkowicie zimnym silniku. Uszkodzona dwumasa ma wpływ na spalanie? Edytowane 16 Marca 2017 przez Jack25
Jack25 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 Ostateczna decyzja serwisu- uszkodzone koło dwumasowe.
D4NTE Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 17.03.2017 o 22:35, Jack25 napisał: Ostateczna decyzja serwisu- uszkodzone koło dwumasowe. jakie koszta dwumasu? Wymiana pomogła? Jaki masz przebieg? Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez D4NTE
Jack25 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Wymiana dwumasu w serwisie w zaokrągleniu 7.500,00 zł brutto.(sam dwumas 4.985,25 zł) reszta to śruby i robocizna.... Na stronce sprzęgła.pl dwumas Luk ok 2.000,00 zł Przy okazji wymieniłem komplet sprzęgła za 2.350,00 zł brutto Tak po wymianie auto już nie przerywa. Przebieg 78 tys.... potwierdzony wielokrotnie. W zeszłym roku po zakupie(zakupiłem z gwarancją-Gar Garantie) robione w serwisie tłoki ,pierścienie ,korbowody, odma,oprogramowanie.... faktura : 18.500,00 zł Sama odma z wymianą oleju,filtra i oprogramowania chyba ok 2 tys...już nie pamiętam( TP1 Tp2) Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez Jack25
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się