Stalowy23 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Witam, auto posiadam od ok. Mies. I nie znam się jeszcze na tyle aby sam zdiagnozować problem więc dlatego zwracam się do was z prośbą, poradą. Problem występuje gdy rozpędze się powyżej 40km/h i zacznę dynamicznie hamować, nagle słychać wyraźnie stukanie z przodu auta. Tarcze ok klocki też sprawdzone na diagnostyce jedynie tył do wymiany zaciski. Myślałem że to brak płynu hamulcowego więc dolałem weszło ok. 70 ml i nic to nie dało... Co teraz?
Adrian1727 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Uzupełnij profil ! odpisz dokładniej jakie to stukanie, podejrzewasz tarcze ? jeśli tarcze są krzywe będzie bicie, mogą być druty na zacisku hamulcowym, wtedy jak wciśniesz hamulec będzie pojedyncze stuknięcie
Stalowy23 Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 Nie to nie jest bicie, to bardziej takie przeskakiwanie ABS może bardziej, no nie wiem słychać takie (krrrr)
Adrian1727 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 1 godzinę temu, Stalowy23 napisał: Nie to nie jest bicie, to bardziej takie przeskakiwanie ABS może bardziej, no nie wiem słychać takie (krrrr) Przy końcu hamowania ?
Adrian1727 Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 3 godziny temu, Stalowy23 napisał: Tak, dokładnie Ahaaa.. napisałeś że stuka a to po prostu ABS załącza się przy końcu hamowania. Przeczyść we wszystkich kołach czujnik ABS, któryś jest zabrudzony i podaje złą prędkość. Jak nie masz vaga to lepiej kup albo pojedź do kogoś zrób bloki pomiarowe ABS>>Bloki pomiarowe>>kanał 01, sprawdź czy odczyty od 1-4 są takie same przy 10 km/h i przy 6 km/h. U mnie była sprężynka okazało się że 4 czujniki miały po 10 km/h ale gdy prędkość zmieniłem na 6 km/h to 3 czujniki podawały 6 km/h a czwarty czujnik 1 km/h i ABS się załączał podczas końcowego hamowania