Wojto Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Na trasę diesel jest lepszy nawet od 2,4 pod warunkiem że wogóle akceptuje się klekota. Przy większych prędkościach silnika nie słychać, a moment obrotowy robi swoje. Góra Nm jest z kolei przyczyną padających sprzęgieł i dwumasów w nowych dieslach. Coś za coś. Mi sprzęgło nie ślizga i zamach jeszcze nie hałasuje ale przeniesienie napędu nie jest już tak "miękkie" jak w nowym. Musiałem się przyzwyczaić żeby nie szarpać przy ruszaniu. Jak padnie to niestety tanio nie będzie i na tym tle benzyna wypada lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się