kaczor10 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Witam, ostatnio zauważyłem małą plame oleju po prawej stronie w okolicach turbinki, czy ktos wie co może być powodem tego wycieku, mechanik sprawdzał turbine ale jest w porządku, stan oleju na bagnecie jest mały, także lało od dłuższego czasu dopiero po ściągnięciu osłony silnika plamy zaczęły sie pojawiać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Witam, ostatnio zauważyłem małą plame oleju po prawej stronie w okolicach turbinki, czy ktos wie co może być powodem tego wycieku, mechanik sprawdzał turbine ale jest w porządku, stan oleju na bagnecie jest mały, także lało od dłuższego czasu dopiero po ściągnięciu osłony silnika plamy zaczęły sie pojawiać. zrob fotke ..... bedzie wiadomo dokladnie o co Ci chodzi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikuś 2 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Stawiam na nie dokrecona rurke od smarowania turbinki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Stawiam na nie dokrecona rurke od smarowania turbinki. tez tak mysle ... ale jak bedzie fotka to bedziemy pewni .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaczor10 0 Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 Byłem dzis rano u mechanika , miska olejowa była cała mokra i prawdopodobnie uszczelka pod michą! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikuś 2 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 kaczor10, a moze puscil Ci uszczelniacz na wale, a nie uszczelka. Umyc dokladnie, pojezdzic i sprawdzic jeszcze raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 kaczor10, a moze puscil Ci uszczelniacz na wale, a nie uszczelka.Umyc dokladnie, pojezdzic i sprawdzic jeszcze raz. Dokładnie umyś i troszke pojezdzic ale nie za szybko bo zawirowanie powietrza czasem moga nieżle zmylić co do żródła wycieku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dread83 0 Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Witam, i jak wymieniełes tą uszczelkę misy, bo u mnie cos ostatnio pojawił sie mały wyciek i chiałbym się dowiedziec jak z kosztami i czy dużo roboty bedzie przy wymianie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
darekgt1 0 Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Witam , z tego co wiem to przy wymianie uszczelki misy jest troche roboty bo trzeba podnieść cały silnik do góry Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRZEMYSLAW_77 0 Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Przy wymianie uszczelki miski cały mitor w góre troszkę pracy a jak to uszczelniacz na wale to skrzynia do tyłu tez troszke pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid835 0 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Na sam początek to bym radził dokrecic mise olejowa ja jak bedzie sie lało jeszcze to dopiero wymieniac uszczelke. ja tak miałem i pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
waje 0 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Wymiana miski olejowej to demontaż całego przodu, podniesienie silnika i obniżenie zawieszenia. Ogólnie pełen dzień roboty. [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 15-04-2007, 20:53 ] dziękujemy za informacje kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 podepnę się po temat: mam wyciek na 90% spod podstawy filtra oleju (z tego co widzę od góry silnika ). Wiem że jest tam metalowa uszczelka a sama podstawa jest na 3 śruby. Czy ktoś wie jak się zabrać do tego (jaki dostęp do śrub - jedną widze 2 chyba a 3 nie mam pojęcia gdzie szukać i czy do niej dojdę) Czy z tego miejsca zdarza się cieknąć w A4. Jak wymieniałem olej powiedzieli że być może jakiś o-ring puszcza tam na weżach ale z tego co widze raczej nie bo cieknie dokłądnie po bloku od tego miejsca (od podstawy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Jeśli jesteś pewny miejsca wycieku, zamów uszczelkę (nawet w ASO nie powinna być droga) jak nie to przemyj silnik benzynką estrakcyjną (tylko zimny motor) i sprawdzaj. Co nieco może tu zobaczysz: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1998/218/49/2615757/wide/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 uszczelkę już mam - w sklepie jakieś grosze (nie wiem 4-5 PLN chyba) ASO chyba chcieli koło 20-30 . Tylko nie wiem czy dojdę do śrubek wszystkich 3 - stąd pytanie. Na pewno zbiorniczek płynu do wymontowania bo inaczej w ogóle dojścia nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Tylko nie wiem czy dojdę do śrubek wszystkich 3 - stąd pytanie. Poradzisz sobie , troszke cierpliwosci i usterka bedzie naprawiona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now