Skocz do zawartości

Dread83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dread83

Osiągnięcia Dread83

0

Reputacja

  1. Wlasnie, kupilem czujnik firmy Krzak, wiec dzis udalem sie do audi, zakupilem orginal, włoze jutro i skasuje błąd, dam znac puzniej, a tak pozatym to dziś pytałem ile by kosztowało zrobienie mojej audiczki w serwisie angielskim audi to koszt 100 funtów za godz pracy [br]Dopisany: 22 Lipiec 2008, 19:42 _________________________________________________Zmieniłem czujnik dzis, jezdziłem, sprawdziłem, nic nie miga, silniczek równo pracuje, oby tak dalej Wielkie dzieki za wskazówki
  2. tez tak zrobiłem i znowu to samo [br]Dopisany: 21 Lipiec 2008, 21:08 _________________________________________________rozłonczylem wtyczke, i podlaczylem i znowu ok ale nie na długo,kontrolka mryga, pojechalem na kompa, i nic, przy odłączonym czujniku pali i pracuje super, juz nie rozumiem co moze byc, czujnik mam nowy, proszę o poradę
  3. wiec dziś odłączyłem wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej i problem znikł, przy odpalaniu ciepłego silnika ładnie pracuje, obroty nia skaczą i oczywiście kontrolka od świec żarowych nie miga, po tym wyjołem ten czujnik i okazało się ze plastikowa obudowa jest popękana, po raz pierwszy ten problem pojawił sie przy ok 30 stopniowym mrozie, wiec podejrzewam ze temperatura mogla zrobic swoje, jutro biegne do sklepu po nowy czujnik zakładam, testuje i dam znac czy pomogło [br]Dopisany: 20 Lipiec 2008, 23:47 _________________________________________________wymienilem czujnik, pół dnia było ok, i znowu zaczeło migać, wiec podłaczyłem pod kompa i wyskoczyło:: Enigine temperature sensor G62, juz nie wiem o co chodzi?? Help
  4. z wielką checią bym to zrobił, ale jestem za granicą i nie zabardzo wiem gdzie mogę to zrobić, na forum znalazłem już dwa identyczne tematy o tym, ale nikt nie udzielił konkretnej odpowiedzi, wiec szukam dalej
  5. Witam, mam taki sam problem z moją a4 migająca kontrolka świec żarowych i przy odpaleniu wchodzi chwilowo na obroty do ok 2tys, i to sie dzieje jak silnik jest nagrzany, jak odpalam przy zimnym silniku wszystko jest ok, czy mozecie mi dac jakies wskazuwki, gdzie szukac przyczyny i jak usunąć, dzis wymienilem swiece żarowe. Pozdrawiam
  6. Witam, niedługo mam zamiar udać sie do UK swoją A4-ką i mam takie pytanko. Wyczytałem na necie, aby poruszać sie w UK autem np z Polski(ruch prawostronny) to trzeba dostosować światła do ruchu lewostronnego, poprzez naklejenie na przednie reflektory specjalnych naklejek które spowodują że nie bednę oślepiał innych kierówców. ,,Reflektory dostosowane do ruchu prawostronnego emitują asymetryczny strumień światła doświetlający prawą stronę drogi. W warunkach ruchu lewostronnego powoduje to oślepianie kierowców jadących z przeciwka. W reflektorach starszego typu na szybach znajdują się wzory optyczne, w tym także specjalnie oznaczone pole, które trzeba zakleić czarną folią" Podaje link do strony: http://www.motofakty.pl/artykul/reflektory_na_ruch_lewostronny.html Może ktoś się orientuje gdzie mogę dostać taką folię, albo wie gdzie dokładnie mam nakleić tą folie na reflektor?? Pozdrawiam
  7. Dread83

    Mycie silnika A4 1,8 turbo

    Witam, mam pytanko: jaki dobry środek polecicie do umycia silnika
  8. Dread83

    [B5 AHU] Wyciek oleju

    Witam, i jak wymieniełes tą uszczelkę misy, bo u mnie cos ostatnio pojawił sie mały wyciek i chiałbym się dowiedziec jak z kosztami i czy dużo roboty bedzie przy wymianie. Pozdrawiam
  9. własnie to zauwazyłem, troche zmuły i znowu małe dziury, ale jak dostanie po garach wszstko wraca do normy, a jest jakis sposób zeby było cały czas ok??
  10. Witam wszsytskich. Piszę do Was z Białegostoku. Jestem posiadaczem srebrnej Audi A4 110 KM, 1996 Avant rok 1996 juz od roku. Mam nadzieję, że będę mógł wymieniać tu swoje doświadczenia i liczyć na cenne rady. Pozdrawiam.
  11. Witam, u mnie ostatnio tez audiczka sie zamulała powyżej 3000 dziura w gazie, byłem na kompie i wykazało uszkodzony przepływomierz i do tego duże cisnienie doładowania, z diagnozy mechanika wynikało że łopatki w turbo są zaniczyszczone i sie zacinają, wiec wymieniłem przepyw.. ale dziura dalej była, ostro dałem jej wycisk i jakby cos pusciło audiczka smiga jak dawnej
  12. Witam, ostatnio wymieniałem takie listwy u siebie i chciałbym zauważyć, ze ogólnie wymiana jest dośc prosta, poza jednym problemem ze z przodu listwy jest tulejka z gwintem i przy rozmontowaniu starej listwy zazwyczaj sruba obkręca się razem z wlaną w listw tulejką, wiec musiałem lekko zerwac z przodu listwe tam gdzie jest tulejka, następnie tulejke mocno przytrzymać kombinerkami i druga osoba dopiero mogła odkręcić śrubkę, radzę tez dawac nowe srubki bo jak dasz starą to może ukręcić tulejke w nowej listwie, a odnosnie zatrzasków to jak dobrze zdejmiesz to stare bendą dobre Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...