Skocz do zawartości

PRZEMYSLAW_77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PRZEMYSLAW_77

Osiągnięcia PRZEMYSLAW_77

0

Reputacja

  1. Witam Dziś moje autko zaczęło wpadać w tryb awaryjny najczęściej na 5 biegu w okolicach 120km/h po podpięciu pod kompa wywaliło takie błędy: VAG-COM 311.2-N 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent lub VAG_PL_4.9 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY Znalazłem chwilkę i zrobiłem logi, robiłem pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość jak coś pominąłem albo zrobiłem na wyrost Statyczne normal: Statyczne basic: Dynamiczne ( każda próba na III biegu i jak widać nie udało mi się dociągnąć do 4tyś ) proszę o jakaś podpowiedź
  2. pewnie wszystkie ... Po skasowaniu, jeździe i ponownym sprawdzeniu ostały wszystkie ale... Strzałem w dziesiątkę okazała się wtyczką czujnika skoku iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza Rozpiłem wtyczkę i stwierdziłem że jeden z dwóch styków jakie się w niej znajdują jest całkowicie zaśniedziały (zielony ). Rozebrałem, przeczyściłem, podłączyłem i w drogę :> autko chodzi bez zarzutu. Błędy wykasowałem i po przejechaniu ok 250km sprawdziłem ponownie - błędów brak. Autko zostało uleczone. Trafnej porady udzielił sztomel w silniki diesla.
  3. Strzał w dziesiątkę z wtyczką czujnika skoku iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza Rozpiłem wtyczkę i stwierdziłem że jeden z dwóch styków jakie się w niej znajdują jest całkowicie zaśniedziały (zielony ). Rozebrałem, przeczyściłem, podłączyłem i w drogę :> autko chodzi bez zarzutu. Błądy wykasowałem i po przejechaniu ok 250km sprawdziłem ponownie - błędów brak. Autko zostało uleczone. Dzięki sztomel
  4. Witam Moja niunia zaczęła ostatnio szarpać więc pojechałem podłączyć ją pod kompa i dostałem takie informacje: 0201 Czujnik prędkości obrotowej - Brak sygnału - usterka statyczna 0226 regulacja początku wtrysku - różnica regulacji - usterka sporadyczna 021E Czujnik ruchu iglicy - sygnał niezrozumiały - usterka sporadyczna Dodam jeszcze że nie kopci ale jest momentami słabsza w zakresie obrotów powyżej 3000 odpala dobrze zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. proszę o poradę [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 15:28_________________________________________________ nikt nic nie podpowie ???
  5. Witam Moja niunia zaczęła ostatnio momentami szarpać i tracić moc więc pojechałem podłączyć ją pod kompa i dostałem takie informacje: 0201 Czujnik prędkości obrotowej - Brak sygnału - usterka statyczna 0226 regulacja początku wtrysku - różnica regulacji - usterka sporadyczna 021E Czujnik ruchu iglicy - sygnał niezrozumiały - usterka sporadyczna Dodam jeszcze że nie kopci ale jest momentami słabsza w zakresie obrotów powyżej 2500 i czasami szarpnie . Odpala dobrze zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Mechanik od razu zaproponował wymianę czujnika prędkości obrotowej - koszt wg niego 370zł . Nie brał pod uwagę pozostałych błędów a według mnie jeżeli ten czujnik rzeczywiście byłby trafiony to raczej w ogóle bym nie ruszył a na pewno byłby tryb awaryjny i autko cały czas by było zamulone. dziś rano odpaliłem normalnie przejechałem ok 20 km i było ekstra nic się nie działo ale później znów osłabła i szarpnęła kilka razy . proszę o poradę
  6. U mnie odpadł jeden i super glu dało radę :biggrin: . Trzyma się już kilka miesięcy
  7. Przy wymianie uszczelki miski cały mitor w góre troszkę pracy a jak to uszczelniacz na wale to skrzynia do tyłu tez troszke pracy.
  8. Tak właśnie mi się wydawało po dokładnym oglądnięciu turbiny. Dzięki
  9. PRZEMYSLAW_77

    Kierownice w turbo

    Mam pytanko czy w turbinie silnika 1,9 AHU są kierownice? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 12-04-2007, 22:17 ] dodany do FAQ
  10. PRZEMYSLAW_77

    Po wlaczeniu klimy.

    Napewno nie tak.J ak załączasz to czujesz duże obciężenie na motorku, wieksze niż dotychczas, jak tak to siada pompa .Jak nie to powinna pomóc wymiana paska.
  11. [. quote=Murzyn]powolutku 1.Blad N71 rozumiem, ze jest to podejrzenie, a nie pewnik. Jak tak to tak jak pisze Rogalotti, nie musi to oznaczac wysranego czujnika. Przerabialem ten blad i przyczyna okazala sie powazna nieszczelnosc. Miałem to samo powodem była nieszczelność w układzie, a dokładniej dziura w wężu między turbiną a interculerem.]
  12. Widać troszkę pracy "Świąteczne porządki" He He !
  13. Jest na co popatrzeć, bardzo ładna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...