krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Drodzy koledzy... proszę o pomoc... Wymieniłem łańcuchy i napinacz banku2. Na nowy firmy AUTOlog. Mam na komputerze taki błąd.... 17930 Camshaft Adjustment: Bank2: Malfunktion, P1522 - 001 - Upper Limit Exceeded Wg mnie mówi: Górna granica przekroczona. Ale nie wiem czego jest to powodem... Nie wiem już co robić Auto raczej nie muli... raczej żadnych objawów.... Proszę o pomoc bo moja miłość do tego samochodu przemija z każdym dniem Poniżej logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-060_090_093_J2be9.html Za trafną odpowiedz wyślę flaszeczkę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly8181 0 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 dobry napinacz założyłeś ? wiesz że są inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 1 godzinę temu, maly8181 napisał: dobry napinacz założyłeś ? wiesz że są inne Wg producenta dobry... odpowiednik. Nawet numer tego odpowiednika OEM na opakowaniu zgadza sie ze starym napinaczem... opadam z sił :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Kolego. Napinacz do reklamacji. Miałem taki sam problem z napinaczem tej firmy. Wymiana na innej marki pomogła. Na szczęście reklamacja u mechanika przeszła pozytywnie i nie musiałem za nic płacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 8 godzin temu, kaman5151 napisał: Kolego. Napinacz do reklamacji. Miałem taki sam problem z napinaczem tej firmy. Wymiana na innej marki pomogła. Na szczęście reklamacja u mechanika przeszła pozytywnie i nie musiałem za nic płacić. Ale wymieniłeś na tej samej firmy napinacz? I czy mogę tak jeździć jeszcze kila dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Innej firmy. Jeździć raczej możesz jeszcze chwile jeżeli po za błędem nic się nie dzieje. Ale nie trzymaj go za długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Zmienię napinacz na ten z allegrosza niby oryginalny i jak będzie działać to pijemy jak obiecałem Edytowane 23 Marca 2017 przez krzysztof-kosior1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Uwaga Panowie Powodem był zawieszony napinacz... występuje to wtedy kiedy sprężyna pod tłoczkiem (tym zaraz pod cewką czarną) źle osiądzie... dzięki testowi wyjść i sprawdzeniu systemu przez VAG udało mi się do tego dojśc. Wymiana cewki i poprawienie sprężyny na razie poskutkowało. Probłem był duży dlatego, że w vagu na błędach bank2 to ten od pasażera ! ! A podczas testu wyjść bank 2 o ten od kierowcy... nie wiem dlaczego tak... służę pomocą w razie pytań Edytowane 26 Marca 2017 przez krzysztof-kosior1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 28 minut temu, krzysztof-kosior1 napisał: Powodem był zawieszony napinacz... To zawieszony był ten nowy napinacz czy jak w końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Błąd pokazywało na banku2 (strona kierowcy wg kolegów forum)... więc myślałem, że to nowy napinacz. Lecz odpiąłem od niego wtyczkę i tu ZONK - komputer pokazał błąd banku1 jako No Signal Mówie: "co jest ku***" rozebrałem cewkę starego napinacza z drugiej strony i okazuje się, że sprężynka pod tłoczkiem krzywo osadzona. Blokowała tą cewkę. Więc komputer ecu musiał wyłączyć fazy w obu napinaczach... poprawiłem spreżynkę, wymieniłem i cewkę. Zrobiłem test systemu i pojawiło sie SYStem ok i po przejechaniu ponad setki km zero błędów, fazy działają kierownicy w rękach utrzymać nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się