Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów - przed Chipem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od jakiegoś czasu miałem problem z jazdą na benzynie (jest LPG STAG) przy czym pompa zawsze wyła po przekręceniu klucza lub przy spadku obrotów. Korekty na benzynie długoterminowe sięgały 25%. Samochód na LPG chodził bardzo dobrze a korekty krótkoterminowe na biegu jałowym na LPG oscylowały między -3 a +5. Na benyznie chwilowe miały ok 25%. Wymieniłem na pompę używaną ori od kolegi który rozbił samochód, a samochód tamten nie miał problemu z jazdą na PB. Przepływomierz również  miałem z tego samochodu - mój stary mierzył maks 100g/s przy 6000obr, a ten około 110-113g/s również przy 6000obr. . Do rzeczy; Samochód przed wymianą pompy miał problemy z jazdą na PB przy pełnym bucie, raz szedł ok, a czasami po pełnym bucie miał dużo gorszą moc, czasami po odpuszczeniu gazu i dodaniu niegwałtownie od razu sie poprawiało przyspieszenie, problem nie występował przy równomiernym dodawaniu gazu. Po wymianie pompy samochód normalnie chodził przed 5 dni po czym znów delikatnie ale tym razem bardzo delikatnie oddzywa sie wycie pompy na ułamek sekundy po przekręceniu klucza, lub po opdaleniu. W trakcie jazdy cisza. Po tych kilku dniach znowu wrócił problem przy pełnym bucie samochód do 4000obr  idzie gorzej natomiast po przekroczeniu tych obotów nagle dostaje kopa do końca.  W między czasie wymieniono wtryski gazu na takie same nowe ale nie była regulowana instalacja. Korekty po skasowaniu błędów na benzynie, obie na 0% przez 6km, wydaje mi się że wtedy jeździ normalnie, problem pojawia się chyba po jeździe na LPG gdyż po przełączeniu na gaz korekty długoterminowe przez 5km urósły na -10%. Później  po przełączeniu na PB zaczynają się jakby problemy z tym przyspieszeniem, jak już kilka kilometrów się przejedzie to tak jakby ustępowało i korekty znowu zbliżają się do zera ale nie idzie to bardzo szybko. Załączam logi trochę chaotycznie zrobione bo robiłem je sam w mieście z laptopem na kolanach ale może coś wywnioskujecie co może być nie tak. Samochód ogólnie chce zawirusować a nie wiem czy stan silnika i o sprzętu ma się dobrze. Do gregora10 mam prawie 200km więc nie chce pojechać żeby się okazało na miejscu że trzeba wracać bo coś z silnikiem nie tak.  Doładowanie jakby nie do końca osiąga zadane. Przepływka trochę za mało chyba mierzy. Na kanale 020 w trzech kolumnach wychodzą jakieś wartości tylko w jednym na zero (nie wiem do końca czego to dotyczy).

Wszystkie logi robione na benzynie, ten jeden gdzie wartości lambdy są prawie 10% był robiony bezpośrednio po przełączeniu z gazu na benzynę.

Reszta zrobione po skasowaniu błędów i była koretka cały czas na 0%

Logi:

Po przełączeniu z gazu na PB: http://vaglog.pl/log-032_115_002_2522XA.html

Reszta już po sksowaniu błędów na korekcie 0% obie.

http://vaglog.pl/log-032_033_n09QJZ.html

http://vaglog.pl/log-020_118_FbJaH.html

http://vaglog.pl/log-002_118_78aiTM.html

Bardzo proszę o pomoc i analizę logów co może być nie w porządku.

Czy instalacja LPG może mieć wpływ na gorszą jazdę na PB np. przez złą regulację?

Bym zapomniał: Samochód ostatnio na LPG zaczął dużo palić po mieście ok. 15-16l, wydaję mi się ze benzyny też więcej spalał choć tego do końca nie wiem bo mało na niej jeździłem.

Pozdrawiam!

 

 

Opublikowano

Nikt nie pomoże?

Opublikowano

Ja bym zaczął od diagnozy pompy i sprawdzenia szczelności. Korekty krótkoterminowe wskazują na zbyt mało paliwa lub jakąś dziurę w dolocie

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Pompa jak wyżej napisałem została wymieniona na ori z rozbitego auta kolegi. Jest na 100% sprawna auto było bez LPG. Dzisiaj gazownik wyregulował instalacje i teraz korekty krótkoterminowe oscylują na -3 do +4 na benzynie podobnie. Wydaje się że lepiej auto jeździ i chyba zanikł brak mocy na benzynie ale wyjdzie jeszcze w praniu. Jeśli chodzi o ten przepływ jest chyba nadal dosyć niski i turbo chyba nie do końca trzyma zadane ciśnienie. Proszę powiedzieć jakie grupy zalogować jeszcze raz. Tym razem postaram się je zrobić z drugą osobą co by były poprawnie zrobione. Pozdrawiam

P.S ; za co odpowiada grupa 20?

Edytowane przez Nexmader
Opublikowano

002+ 115, 020+118

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 15 minutes later

A gazie zrób 002+033

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok dzieki Czechcu. Jutro postaram się popołudniu wrzucić logi.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...