Fifiński 2 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Witam, Od paru tygodni jestem w posiadaniu B7 avant z silnikiem BRB. Moją zagwozdką jest spalanie. Przy cyklu mieszanym wynosi ono około 8 litrów ... Co nie jest zbyt dobrym rezultatem. Wykonałem logi dynamiczne - czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć czy wszystko ok ? Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_fS725U.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2Qz7wIz.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_09sY1p.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_jWXW4Xh.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_z8UeWe.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6W6l92J.html Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_fLm0cM.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_4C157.html Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-010_011_G4RRW.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_IB8hh1z.html Edytowane 23 Marca 2017 przez Fifiński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) 8 litrów to nie jest tak dużo, ale jak chcesz robić, to, ja bym zaczął od ustawienia tzw. kąta synchronizacji żeby był bliżej 0. Jest to okienko 4 w logu grupy 004. Nie wrzuciłeś logów wtrysków 013 i 023, a po zmianie tego kąta mogą polecieć na plus lub minus. Jeśli zmiana na srubach nie przyniesie rezultatu, to oznacza że masz przestawiony rozrząd. Jest duży temat na forum w dziale 1.9TDI o tym. Norma to od -3 do 3, a Ty masz 2.9 na starcie. Tutaj więcej info Edytowane 23 Marca 2017 przez MariuszKK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński 2 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) @MariuszKK Tylko pytanie jeśli chodzi o spalanie ludzie piszą że jak ustawią na "0" to im jeszcze to spalanie wzrasta ... Zrobiłem też statyczne 13 i 23 Statyczny: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_8f7IQ2N.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0n13su.html W 15 bloku pomiarowym mam chwilowe spalanie 1.4 ... z tematu wyczytałem że ludzie się martwią jak jest 0.6 Edytowane 23 Marca 2017 przez Fifiński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Patrząc po logach to wtryski nie są już w najlepszym stanie.. zmiana kąta na bliżej 0 może trochę poprawić odczyty, ale póki nie sprawdzisz to ciężko ocenić. Edytowane 23 Marca 2017 przez MariuszKK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Auto jest po sofcie, kąt synchronizacji do ustawienia, korekcie na pompkach dość mocno rozjechane. Edytowane 24 Marca 2017 przez Jarol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński 2 Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 @Jarol, @MariuszKK Jestem po zmianie kąta wtrysku, aktualnie jest -2 ( zmiana z +2.9), czuć że auto jedzie jak by świeżej - spalanie też spadło. Zrobiłem po tym zabiegu logi statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_tIGYg.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_2maSN.html Jakieś następne rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Na razie pytanie- dlaczego -2? Z tego co wszyscy piszą, najbardziej optymalnie jest -0.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński 2 Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) @MariuszKK Dziś zmieniłem najpierw na -1 a później na 0, efekty : 0 : Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_1nH3dmE.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_dl6tR83.html -1.: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_u92LN.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_12Uwf.html Spalanie na biegu jałowym : -1 : 1.2l/h 0 : 1.2-1.4l/h Edytowane 27 Marca 2017 przez Fifiński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Na 0 jest poprawa wtrysków.. ale dalej jest ponad -2. Wymieniałeś kiedyś uszczelnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Po mojemu to uszczelnienia pompekWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Uszczelnienia pompek zrobone na 1 i 2 cylindrze, zamienione i wartość spadła do -1.9. Tak czy inaczej do regeneracji pompka. Dzięki wszystkim za pomoc w diagnozie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się