Jump to content

Fifiński

Pasjonat
  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Fifiński

Informacje

  • First name
    Filip
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ALe podobno wszystko mialo byc ok, z pinem w radiu sobie poradze, pytanie co zrobic z obrotami. Po co miałem wymieniać wyświetlacz w starym trupie, jak w tej samej kasie miałem cały licznik kolor ?
  2. Cześć! Jestem po swapie licznika czerwonego na kolor w a4 b6 awx. Po problemach z immo ( ogarnął elektronik ) mam teraz inne problemy: 1/ Zaniża mi wartość RPM o jakieś 200-250 (w blokach mierzonych jest dobrze, źle jet na desce). Jak robię output test to wskazówka normalnie idzie do końca, ale jak ma się zatrzymać w połowie to staje jak na zdjęciu 2/ Mimo tego że radio mam z tego samochodu ( nigdy nie potrzebowałem pinu) teraz go potrzebuje. Trzeba zrobić jakąś adaptacje ? Wiem że można pin wyciągnąć z radia, ale przecież nigdy go nie potrzebowałem. Po podpięciu starych zegarów wszystko jest ok. Ktoś pomoże ?
  3. @dszymek Prosze: Od dawna nękał mnie błąd uszkodzonego trzeciego światła STOP. Postanowiłem w końcu naprawić "nienaprawialne" świało Po kolei: Narzędzia: Śrubokręt Lutownica, cyna, kalafonia Coś do cięcia plastiku - w moim przypadku miniszlifierka (np. dremel) Browarek Więc zabieramy się za pracę Demontujemy światło - nie będę opisywał jak to zrobić, bo temat był już opisywany na forum. Wycinamy plastik, tak abyśmy mieli dostęp do widocznych styków gniazda z płytką Lutujemy razem ze sobą pady na płytce ze stykami gniazda Gotowe Lampy nie kleiłem w żaden sposób. Nawet po wycięciu plastiku, lampa jest nadal sztywna i nic nie będzie pękać. O szczelność też nie mamy się co martwić, bo i przed naprawą lampa w tym miejscu nie była szczelna. W razie pytań - służę pomocą Mogę także wykonać taką naprawę - w razie pytań proszę o kontakt.
  4. 1. Ściągnij wersje z forum - jest zarejestrowana to nie będziesz widział "Shareware Version. To Decode all DTCs" 2. Próbowałeś usunąć wszystkie błędy ? Czy te wszystkie powróciły po usunięciu?
  5. Cześć, Mam małą nieszczelność w rurce która jest idealnie pod dolotem. Wpierw myślałem że standardowo uszczelki dolotu, ale podłozyłem zwykły karton i susza, a poniżej znowu mokre. Cieknie mi z takiego grzybka (foto poglądowe). Ma ktoś może numer tej części ? Wygląda na gumową. Dzięki !
  6. @kamil-vag Dzieki, WHT000530 x 4szt - Śruba regulacyjna skoku pompo-wtryskiwacza z łbem kulistym. 038103385A x 4szt - Śruba mocująca (kostkę dociskową) pompo-wtryskiwacza. 1 417 010 997 x 4 szt - Zestaw uszczelnień pompo-wtryskiwacza BOSCH To wszystko ? Czy coś mniej/więcej ?
  7. @kamil-vag - uszczelniacze lepiej zrobic raz a wszystkie czy nie ruszać pozostałych i tylko ten na 4 pompce ?
  8. Witam wszystkich, Zachciało mi się zmienić mój czerwony licznik który przy temperaturach letnich już ledwo co pokazywał, na fajny kolorowy. Posiadając licznik o nr 8E0 920 900 K zgodnie z wszech obecną tabelką kupiłem licznik o nr 8E0 920 930 T. Wyciągnąłem piny z obu liczników - przetestowane logowanie (Silnik/Licznik) - wszystko ok. Rozpocząłem procedurę adaptacji licznika nowego, czyli zalogowałem się pinem z nowego licznika, następnie adaptacja, kanał 00 test ( czyszczenie licznika ), save no i wchodząc do kanału 50 podając pin starego licznika ( wyciągnięty też z ECU ) wyskakuje : Co bym nie robił nie mogę przejść żeby licznik zaczytał ustawienia immo. Po prostu pokazuje jak by PIN był zły, a jestem pewien że tak nie jest. W tym celu wziąłem dla testu swój aktualny licznik i po podaniu pinu w kanale 50 dostaje: Tak że nie wiem co może być tego powodem, że nowy licznik nie chce załapać ustawień immo. Dla pewności wrzucam jeszcze info z vag eepromera: Ktoś ma jakieś pomysły ?
  9. Sprawdź wtyczkę lub przewody, po prostu nie ma sygnału z tego czujnika.
  10. Akumulator nie ma nic do kąta synchronizacji. Tu masz obszerny temat:
×
×
  • Create New...