Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Szalejące" kontrolki-moduł komfortu?


daroo74

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, od pewnego czasu mam następujący problem. Jak wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję to muszę "trafić". Praktycznie za każdym razem kontrolki na liczniku są jakby "przymrużone" i po pewnym czasie zaczynają szaleć. Wyświetlają się wszystkie po kolei. Włącznie z komunikatami na "FIS". Oczywiście nie ma możliwości uruchomienia silnika w tym momencie. Muszę kilka razy "pomieszać" kluczykiem w stacyjce aż zaskoczy i kontrolki świecą się "jaśniej" bez dziwnych komunikatów i oczywiście wówczas mogę uruchomić silnik. Po podpięciu pod VAG żadnych informacji. Oświetlenie wnętrza, centralny zamek, opuszczanie i domykanie szyb bez problemów. Chciałem ostatnio aktywować automatyczne ryglowanie drzwi, niestety na każdym kanale pojawiał się "ERROR". Bardzo proszę o sugestie i porady.

Zawartość dodana 25 minutes later

Chyba, że to problem z samymi zegarami (immo), bo nie mogę się połączyć ze sterownikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, od pewnego czasu mam następujący problem. Jak wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję to muszę "trafić". Praktycznie za każdym razem kontrolki na liczniku są jakby "przymrużone" i po pewnym czasie zaczynają szaleć. Wyświetlają się wszystkie po kolei. Włącznie z komunikatami na "FIS". Oczywiście nie ma możliwości uruchomienia silnika w tym momencie. Muszę kilka razy "pomieszać" kluczykiem w stacyjce aż zaskoczy i kontrolki świecą się "jaśniej" bez dziwnych komunikatów i oczywiście wówczas mogę uruchomić silnik. Po podpięciu pod VAG żadnych informacji. Oświetlenie wnętrza, centralny zamek, opuszczanie i domykanie szyb bez problemów. Chciałem ostatnio aktywować automatyczne ryglowanie drzwi, niestety na każdym kanale pojawiał się "ERROR". Bardzo proszę o sugestie i porady.
Zawartość dodana 25 minutes later Chyba, że to problem z samymi zegarami (immo), bo nie mogę się połączyć ze sterownikiem

Poradziles sobie jakoś?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to, że winowajcą był akumulator. Po jego wymianie wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to, że winowajcą był akumulator. Po jego wymianie wszystko w porządku.

U mnie w chlodniejsze dni po przekreceniu zaplonu mrugaja kontrolki w liczniku i cyka jakiś przekaźnik. Nie idzie odpalić dopiero po kilku probach odpala od razu. Aku wymieniony i nic to nie dało

Filmik;

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wyglądało inaczej, kontrolki były "przygaszone" i w takim stanie nie dało się uruchomić silnika. Dopiero jak pomieszałem kluczykiem i kontrolki świeciły się normalnie mogłem uruchomić silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...