Andronikus 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witam Może ktoś odpowie mi na dręczące mnie pytanie. Jeśli podkręcę temp. na klimatroniku na HI (> 29oC) to wentylator nie wejdzie na max obroty będzie brakowało mu 3 kreseczki ? Czy to poprawne zachowanie ? Czy przy ustawieniu "HI" wentylator powinien dmuchać na max-a ? Może ktoś sprawdzić u siebie w B5 najlepiej '98 rok Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 jesli masz ustawione na auto to kilmatronic sam bedzie dobierał sobie odpowiednia siłe nadmuchu w zaleznosci jaka panuje temperatura w srodku auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Siła nadmuchu przy temp. HI jest uzależniona od aktualnej temperatury we wnętrzu. Włącz HI jak będzie autka stało całą noc i zobacz jak wtedy reaguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 zależy czy auto czy nie, jak sam ustawiasz to powinienes moc ustawic na maxa, jak tak moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moro99 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Dokladnie Manualnie mozna ustawic tem na HI a obroty wentylatora na "max" Tak jest w Mojej B5 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 jesli masz ustawione na auto to kilmatronic sam bedzie dobierał sobie odpowiednia siłe nadmuchu w zaleznosci jaka panuje temperatura w srodku auta dokładnie tak jak kolega napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 domelq, zgodnie z twoja teoria (a rowiniez i moja) jezeli jest zimny silnik dmuchawa sie nie ustawi na MAX, tylko na minimum i stopniowo, zgodnie z podnoszaca sie temp. silnika bedzie rosla siła nadmuchu, no i wszystko byłoby ok... ale teraz z tej teorii nasuwaja mi sie jeszcze 2 wnioski 1. HI na auto osiaga max 3 kreski przed koncem, albo 2. wystepuje problem z niedogrzaniem silnika, a co za tym idzie nie ma odpowiedniej temperatury, takze nie ma max kresek chyba, ze moje 2 spostrzezenie jest szukaniem 'dziury w całym' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 szukaniem dziury, tak ma byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 domelq, zgodnie z twoja teoria (a rowiniez i moja) jezeli jest zimny silnik dmuchawa sie nie ustawi na MAX, tylko na minimum i stopniowo, zgodnie z podnoszaca sie temp. silnika bedzie rosla siła nadmuchu, no i wszystko byłoby ok... ale teraz z tej teorii nasuwaja mi sie jeszcze 2 wnioski 1. HI na auto osiaga max 3 kreski przed koncem, albo 2. wystepuje problem z niedogrzaniem silnika, a co za tym idzie nie ma odpowiedniej temperatury, takze nie ma max kresek chyba, ze moje 2 spostrzezenie jest szukaniem 'dziury w całym' U mnie też tak jest, widocznie tak jest bo nikt nie zgłosił innego zjawiska u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się