Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Dławienie...pow. 3 tys. obrotów i dość ciekawe objawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

..Witam..!! Śledzę już od jakiegoś czasu forum i czytalem wszystkie posty jednak ie znalazlem odpowiedzi na moj problem...A mianowicie...mam A4 1,8T z 1998r. od poczatku kupna mam z nia ten problem takze nie wiem jak ma wszystko cykac i ogolnie...Więc tak gdy ja uruchomie to falują troche obroty az prawie gasnie czasami i pow. 2500-3000 przydusza ja i po poprostu nie ma szans przyspieszenia bo ja dlawi i wysokie spalanie na kompie pokazuje .Jezdzilem juz bo bardzo dobrych mechanikach tak bledow na kompie nie ma przepustnica raczej dobrze przeplywomierz wymieniony na oryginalny uzywany bo mialem wczesniej podrobke chinska to nie bylo roznicy miedzy wczesniejszym kompa nawet wymienialem rozrzad sprawdzany nie wiem moze to pompka ale znow wykladanie kasy a nie wiem czy to pomoze Poniewaz jest cos bardzo ciekawego gdy scisnie na maksa przewwod przy silniku gdzie paliwo wraca do baku to wtedy wkreca sie na maksa na obroty czyli ok 8 tys. i jest tak jakby normalnie z obrotami jednak spalanie moim zdaniem i tak jest za wysokie bo jezdze na tych scisnietych przewodach....a przy sokojnej jezdzie bez przeciagania na trasie ok 10 litrow...a na miescie ok 12....tez przy spokojnej przeciagam do 3-3,5 tys biegi takze zero butowania i sam juz nie wiem co robic moze ktos ma pomysl i wiedze co to moze byc.....Bardzo proszę o pomoc....

:mysli:

Opublikowano

Z tego widać, że parę osób już się poddało. Wiesz mnie zaciekawiła ta sprawa z ściskaniem weżyka powrotnego. Zobacz czy pompa paliwa ma swoją wydajność. :hi:

Opublikowano

No to tez wymienialismy i rowniez bylo to samo wstawialem taki sam 4 barowy chyba. Chyba ze ten co wsadzalem tez byl zly to sprobuje inny ale watpie bo 2 rozne wsadzalem...Bo tez wlasnie slyszalem o tym i kombinowalem takze nie wiem..moze uda mi sie dorwac pewniaka to sprobuje jeszcze raz...

Opublikowano

Mam podobny problem, jednak u mnie silnik wkreca sie bez zadnych problemow. Czuc jedynie lekkie zamulenie przy przyspieszaniu - w okolicy 3 tys obrotow, a wyzej jest juz ok, czuc ze dostaje "kopa". Na LPG raczej jest ok w calym zakresie obrotow.

Ktos sie z tym juz uporal ? Silnik to tez AEB. Jesli chodzi o doladowanie to tez jest za niskie bo wynosi zaledwie od 0,4 w peaku do 0,3 bar. Instalacja dolotowa szczelna, i zupelnie nowa - oryginalna turbina K03 a nie zaden chinczyk czy regenerowana.Jednak pomimo niskich wartosci doladowania, jest ono plynne bez skokow i szarpniec. Domyslam sie ze cos moze byc z N75, ale nie mam mozliwosci podmiany poki co.

Ewentualnie prosze o informacje jakie logi wykonac, z jakich kanalow itp.

Opublikowano

..Witam..!! Śledzę już od jakiegoś czasu forum i czytalem wszystkie posty jednak ie znalazlem odpowiedzi na moj problem...A mianowicie...mam A4 1,8T z 1998r. od poczatku kupna mam z nia ten problem takze nie wiem jak ma wszystko cykac i ogolnie...Więc tak gdy ja uruchomie to falują troche obroty az prawie gasnie czasami i pow. 2500-3000 przydusza ja i po poprostu nie ma szans przyspieszenia bo ja dlawi i wysokie spalanie na kompie pokazuje .Jezdzilem juz bo bardzo dobrych mechanikach tak bledow na kompie nie ma przepustnica raczej dobrze przeplywomierz wymieniony na oryginalny uzywany bo mialem wczesniej podrobke chinska to nie bylo roznicy miedzy wczesniejszym kompa nawet wymienialem rozrzad sprawdzany nie wiem moze to pompka ale znow wykladanie kasy a nie wiem czy to pomoze Poniewaz jest cos bardzo ciekawego gdy scisnie na maksa przewwod przy silniku gdzie paliwo wraca do baku to wtedy wkreca sie na maksa na obroty czyli ok 8 tys. i jest tak jakby normalnie z obrotami jednak spalanie moim zdaniem i tak jest za wysokie bo jezdze na tych scisnietych przewodach....a przy sokojnej jezdzie bez przeciagania na trasie ok 10 litrow...a na miescie ok 12....tez przy spokojnej przeciagam do 3-3,5 tys biegi takze zero butowania i sam juz nie wiem co robic moze ktos ma pomysl i wiedze co to moze byc.....Bardzo proszę o pomoc....

:mysli:

obstawiam słabą wydajność pompy paliwa lub filter paliwa zapchany na maxa

Opublikowano

jak auto pali rano? wykluczymy regulator cisnienia

Opublikowano

Do zamkniecia.

Opublikowano

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...