SoltyS123 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, pracuje na szrocie, no i przybył do nas passat b5 1.8T AEB (Ja mam a4 b5 1.8 ADR) z lekko pukniętym przodem no i co byście Mi poradzili, brać cały silnik komplet pod swapa z związką itp (słyszałem ze skrzynia, półośki będą pasować) czy do mojego silnika dołożyć turbo z tamtego silnika z obudową filtra, kolektorem ssącym i wydechowym (nie wiem czy wydech też) wiązką, komputerem intercoolerem. Gadałem ze specami w firmie i jeden mówił zeby sprawdzić czy dziury w bloku będą w moim silniku na obieg oleju, drugi tak ze nie wytrzyma ten mój silnik(głowica, ze nie jest jakoś tam wzmacniana i zaraz się rozleci) a i co z instalacją gazową? mam nową założoną pare miesięcy temu, Pany poradzie co robić? Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez SoltyS123
kamczatka131 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 przekladaj calosc, ADR ma inne tloki niz AEB, odprazone
SoltyS123 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2017 a skrzynia, półośki będą pasować ? znajdę miejsce na intercooler i te wszystkie węże ?
kamczatka131 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 tak, skrzynia bedzie miala niec krotsze przelozenie
SoltyS123 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Dobra, dzięki, jednak zostaje przy tym co mam, moze w niedalekiej przyszłości zamienie na 1.8T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się