pre_pl Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Dzisiaj zrobiłem auto-scan auta i pomiędzy kilkoma znanymi i normalnymi błędami wyłuskałem dzisiaj nowy: Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Oczywiście wiem, że skasować i zobaczyć czy pojawi się ponownie, ale powoli... Dzisiaj dość mocno kręciłem kierownicą, czytałem również, że problemy z zawieszeniem mogą powodować tę usterkę. Czujnik czasem należy zakodować ponownie (znalazłem już odpowiednią procedurę, ale mam nadzieje, że nie bedzie potrzebna). Poza tym tekst "Supply Voltage Terminal 30" sugeruje, że to może być problem z aku ? (no.. zasilaniem). Ale może jednak oznacza, że uwalona jest taśma i czeka wymiana ? Także, jeśli ktoś może rzucić info na temat G85, albo w szczególności tego błędu, byłoby super. Jak widać zakodowany jest ok (04255 - audi a4, kółka 15', diesel 4cylindry, manual) [ Dodano: 28-02-2007, 18:31 ] dzisiaj drugi scan grupy 03, no i pusto Także nawet bez kasowania się obyło...
LuNaTi Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 witam, mi sie ten blad wlasnie pojawil, poza tym mam problem z pompa wspomagania, chyba zostala zatarta, poniewaz po wyjezdzie z serwisu po wymianie rozrzadu ( mechanicy wyjmowali na chwile pompe wspomagania, poniewaz przeszkadzala im do odkrecenia jakichs srub) problemy odrazu sie zaczely, zaczela piszczec... ale pytanie moje nie jest czy mechanicy mogli jakas zepsuc pompe nieumyslnie, tylko czy ta usterka pompy moze byc powiazana z tym wlasnie bledem 01826?
Maniek Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Dzisiaj zrobiłem auto-scan auta i pomiędzy kilkoma znanymi i normalnymi błędami wyłuskałem dzisiaj nowy: Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Oczywiście wiem, że skasować i zobaczyć czy pojawi się ponownie, ale powoli... Dzisiaj dość mocno kręciłem kierownicą, czytałem również, że problemy z zawieszeniem mogą powodować tę usterkę. Czujnik czasem należy zakodować ponownie (znalazłem już odpowiednią procedurę, ale mam nadzieje, że nie bedzie potrzebna). Poza tym tekst "Supply Voltage Terminal 30" sugeruje, że to może być problem z aku ? (no.. zasilaniem). Ale może jednak oznacza, że uwalona jest taśma i czeka wymiana ? Także, jeśli ktoś może rzucić info na temat G85, albo w szczególności tego błędu, byłoby super. Jak widać zakodowany jest ok (04255 - audi a4, kółka 15', diesel 4cylindry, manual) [ Dodano: 28-02-2007, 18:31 ] dzisiaj drugi scan grupy 03, no i pusto Także nawet bez kasowania się obyło... pre_pl, ja mialem ten sam blad po wymianie manetki, dolozeniu tempomatu, ale po prawidlowym zakodowaniu (identycznie jak u CIebie 04255) wszystko bylo ok. Bledow nie bylo. Po kilku dniach okazalo sie ze nie dziala mi klakson. Myslalem ze nie podpialem przewodu od klaksonu i zdjalem jeszcze raz poduche, posprawdzalem zalozylem spowrotem i klakson dalej nie dziala. Podpialem VAGa i wyskoczyl ten blad co u Ciebie: "Supply Voltage Terminal 30" kilka razy kasowalem i powracal az w koncu zkaodowalem ponownie i blad zniknal, ale klakson dalej nie dziala:( Jak wymienialem manetki to tasma zostala stara - czy to moze byc przyczyna braku klaksonu? Prosze o pomoc bo juz mi brak pomyslow. Pozdrawiam Maniek
odzim Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 poza tym mam problem z pompa wspomagania, chyba zostala zatarta, poniewaz po wyjezdzie z serwisu po wymianie rozrzadu ( mechanicy wyjmowali na chwile pompe wspomagania, poniewaz przeszkadzala im do odkrecenia jakichs srub) problemy odrazu sie zaczely, zaczela piszczec... co to za mechanicy ze pompe wspomagania wyjmowali do rozrządu, samym wyjeciem jej nie popsuli ale złym odpowietrzeniem mogli , albo nalewka jakiegoś innego płynu niz org vw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się