Greg043 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 1 godzinę temu, olinek2 napisał: Ja robiłem u kolegi na centrum, bo mam dostęp dla siebie. Natomiast on trzepie produkcję, więc w detal się nie bawi. Pewnie w regionie znajdziesz bardzo dużo zakładów które spokojnie Ci to zrobią (w sensie puszki).
Greg043 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Teraz, Greg043 napisał: No coz jakos sobie poradze dziekuje ..
JakubJakub Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 (edytowane) u mnie w audi zakupiłem ten zestaw naprawczy, nowe łozysko mi mechanik wprasował a sprawe luzu załatwiłem pod blokiem. Owinąłem łożysko blachą ocynkowaną i na ścisk weszło z delikatnym pukaniem młotkiem, dokręcilem i spokój owinąć to łożysko to była masakra bo blacha sprężynowała jak wściekła ale z pomocą przyszły opaski zaciskowe i dało rade. A i co do drgań na kierownicy powyżej 110 których się dziś pozbyłem, otóż gdy te drgania się pojawiły to było chwile po tym jak załatwiałem problem z luzem tej półosi i górne wahacze dokręciłem jak całe zawieszenie wisiało ? (wiem, masakra) dziś poluzowałem oba, podlewarkowałem do poziomy gdy auto stoi na kołach, dokręciłem i kierownica tym magicznym sposobem przestała mi drgać. Nie wiem w jaki sposób ale to u mnie zadziałało, a to nie były nawet drgania tylko jak by mi ktoś kierownicą szarpał w lewo i prawo naprzemiennie poprostu horror a nie jazda. Najwidoczeniej były jakieś naprężenia na wahaczach i przez to kierownica drgała. Edytowane 23 Listopada 2018 przez JakubJakub
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się