Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Witam! Otóż mam problem z silnikiem avf. Ciężko pali na ciepłym silniku. Po stoi przez noc, odpala z strzała. Zgaszę zapale też normalnie. Gdy jest bardzo rozgrzany nie pali, czasami trzeba plakiem prysnąć żeby odpalił. Pompy sprawdzone, wszystko ok. Filtr i zaworek zwrotny paliwa wymieniony, pompka w baku działa bo słychać że pompuje. Pomóżcie, co z nią się dzieję..
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Soft trzeba przegrac. Hmm ale avf nie mial z tym problemu. Zrob logi na rozgrzanym. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 3 minuty temu, michcio1985 napisał: Soft trzeba przegrac. Hmm ale avf nie mial z tym problemu. Zrob logi na rozgrzanym. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Przed i po sprawdzeniem wtrysków niby wariuje na 4 cylindrze. Skaczą. Na rozgrzanym gdy zgaszę odpalę przy rozruchu jakby pracował na 3 cylindrach bo telepie silnik, pozniej po kilku sekundach równiutko Logi nie zrobię bo nie mam kabla.
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 o dopiero spostrzegłem że jesteś z Suwałk masz ewidentnie coś skopane w układzie wtryskowym. dawno sie zaczeły te problemy? grzebał ktos przy aucie? Zawartość dodana 3 minutes later bez logów, nic się nie zgadnie, przyczyn może być wiele. skąd wiesz że wtrysk odstaje i co tam skacze?
Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 15 minut temu, michcio1985 napisał: o dopiero spostrzegłem że jesteś z Suwałk masz ewidentnie coś skopane w układzie wtryskowym. dawno sie zaczeły te problemy? grzebał ktos przy aucie? Zawartość dodana 3 minutes later bez logów, nic się nie zgadnie, przyczyn może być wiele. skąd wiesz że wtrysk odstaje i co tam skacze? Tak, okolice Suwałk. Ale co jest? Wtryski sprawdzone w Augustowie, z nimi wszystko ok. Tak grzebał mój znajomy. Nie dawno, wszystko początku bylo dobrze ale za razem zaczął tak odpalać. Rozgrzany był silnik, zgasiłem po 10 min odpaliłem i zaczął tak chodzić. Po tej akcji tak odpalał aż do teraz.. Skaczą wartosci wtrysku na 4 cylindrze przed i po czyszczeniu wtrysków
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 wtryski były założone na nowych uszczelnieniach?
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Na ile stopni wyregulowane?Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Nie wiem. Chyba dobrze, przy mnie regulowali suwmiarką.
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Hmm..to jakis zaklad? Zglos sie do nich spowrotem. Powinni mieć kabel.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Byłem, mówili ze wtrysk.. może jakoś załatwię kabel i zrobie logi Zawartość dodana 19 minutes later LOGI: http://vaglog.pl/log-000_qr6FRa.html http://vaglog.pl/log-001_97h5Kgc.html http://vaglog.pl/log-002_d11512.html http://vaglog.pl/log-003_hWiKN91.html http://vaglog.pl/log-004_10ub9.html http://vaglog.pl/log-005_1ejRs8.html http://vaglog.pl/log-007_Iod2q.html http://vaglog.pl/log-009_LSLhQ.html http://vaglog.pl/log-012_93pa9S.html http://vaglog.pl/log-013_WuyvMV.html Powtórka logów kanału 13 http://vaglog.pl/log-013_1MGMRy8.html http://vaglog.pl/log-013_nqPOMX9.html http://vaglog.pl/log-013_74k73Ac.html Proszę o pomoc.. Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez Rai
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 wrzuc jeszcze kanał 23. mi to wygląda za złą regulacje wtrysków.
Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Kanał 23 http://vaglog.pl/log-023_xRPFI.html
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 mierzyłeś ciśnienie na tandem pompie? po 23 widac niedobór paliwa na pompkach
Rai Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 43 minuty temu, michcio1985 napisał: mierzyłeś ciśnienie na tandem pompie? po 23 widac niedobór paliwa na pompkach No właśnie nie mierzyłem.
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 zmierz, na jalowym ma mieć nie mniej jak 3,5 bar a od ok 2tyś obr 7-7,5bar. możliwe że ma problem ze sprężeniem rozgrzanego paliwa.
michcio1985 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 No i jak kolego cos się wyjaśniło? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka 1
Rai Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) Ciśnienie nie mierzyłem. Ale ostatnio byłem u parych mechaników. Jeden stwierdził, że akumulator albo rozrusznik szwankuje. Podmienilismy aku (nie dawno kupiony nowy) dalej nic. Rozrusznika jeszcze nikt nie sprawdzał. Ale drugi mechanik kazał wymienić czujnik położenia wału. Dzisiaj jadę kupię ten czujnik i zobaczymy co będzie się działo. Ajj i dodam że, posprawdzali tam w komputerze i niby wszystko okey.. Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez Rai
michcio1985 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Jeżeli to czujnik to tylko się cieszyć; -)Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rai Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Jednak czujnik dobry. Ciśnienie dobre, zmierzone. Pozostaje tylko przegranie softu. Michcio1985 może znasz jakiegoś gościa od softu? Oprócz Kramka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się