kefinek931 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Witam Pomału zaczyna siadać zawieszenie wielowahaczowego w Audi B7, nie zauważyłem żeby były luzy na glowiczkach i tu pojawia się pytanie czy zainwestować w cale wahacze czy prościej będzie wymienić gumowe tuleje które są poobrywane i zniszczone? Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Tuleje są wymienne tylko na górnym wahaczu. Dolny wahacz ma ich cztery a tylko jedna wymienna, wiec dół zostaje zakup nowego. Pozdrawiam Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefinek931 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Rozumie że to jest dobre rozwiązanie jeśli wszystko inne jest dobre żeby tylko wymienić tuleje Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Duże luzy i sparchaciale gumy mogły narazić wahacze i drążki na większe zmęczenie ale tego gołym okiem nie stwierdzisz. Najlepiej wyjdzie na geometrii, tyle że jeśli planujesz wymianę zawiechy i tak po będziesz ustawiał zbieżność wiec wydatek podwójny. Czasem warto, czasem nie. Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 15 godzin temu, jaguaro napisał: Tuleje są wymienne tylko na górnym wahaczu. Dolny wahacz ma ich cztery a tylko jedna wymienna, wiec dół zostaje zakup nowego. Pozdrawiam Tapnięte z iPhone Na którym wahaczu masz 4 tuleje? Dolne też są wymienne, tyle że jak duży przebieg to zwykle końcówki też długo nie pociągną, w sumie lepiej wymienić cały wahacz. Chyba że koszta grają rolę lub autko będzie krótko u Ciebie to można się bawić z samymi tulejami. Tu rozpiska symboli http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2006/drive_standart/454/hg_ug/407/subcategory/407000/part_id/722313/lang/o Same tuleje nie są drogie ale trzeba prasę mieć bo w imadle nie wyciśniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 4 tuleje czyli 2 lewa i 2 prawa, nie zgłębiam się w szczegóły tylko konkrety. UJedna z nich jest wymienną, z drugą można się pobawić jak piszesz jaro za pomocą praski ale większość przypadków kończy się tym ze wahacz idzie na złom. Seryjnie według etki dobierzesz jedną z nich czyt. wymienną, druga nie ma oznaczenia i występuje razem z wahaczem.Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefinek931 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Więc dobrze obejrzę które gumy w dolnych wahaczach trzeba i czy wogóle będę musiał dolne ruszać bo górne widać gołym okiem że są zniszczone Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Tuleje to nie duży koszt więc puki wachacz ma dobry sworzeń to warto je wymienić. Lepiej mięć oryginalny wachacz niż tani szajs. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez roger18sx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się