Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wąż wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

 

Wiecie moze dlaczego np w B6 sa rozne weze od wspomagania od chłodniczki do zbiorniczka płynu? 

 

Orginalnie w moim wężyku były wsadzone i zacisnięte opaskami 2 zwężki czy też moze nazwijmy je restryktory przy samym zbiorniczku. Ten wężyk nie ma numeru więc ciężko mi go zidentyfikować.

Kupilem wąż, który ma numer  8E0422891C  ale w nim NIE MA takich restryktorów.

http://www.jimellisaudiparts.com/products/Audi/2003/A4/Return-hose-cooling-pipe---fluid-cont/5629659/8E0422891C.html

 

Jak się w rzuci ten numer w google to widać https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/power-steering-return-hose/8e0422891c/

ze jest on też dedykowany niby do B6 1.8T.

Po zamontowaniu wężyka bez restryktorów i mojej zregenerowanej maglownicy ZF  zauwazyłem, że kierownica chodzi bardzo lekko.

Wcześnie, przed regeneracją na starym wężyku chodziła lekko, ale teraz jeszcze lżej. 

Czy to wlasnie ten zmieniony wezyk bez restryktorow spowodowal, że kierownica chodzi lzej? Czy moge tak jezdzic, czy tez jednak zamontować ten z restryktorami bo taki też posiadam?

 

 

 

Opublikowano

Wyjaśnienie tutaj

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...