wampir Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Czesc Wiecie moze dlaczego np w B6 sa rozne weze od wspomagania od chłodniczki do zbiorniczka płynu? Orginalnie w moim wężyku były wsadzone i zacisnięte opaskami 2 zwężki czy też moze nazwijmy je restryktory przy samym zbiorniczku. Ten wężyk nie ma numeru więc ciężko mi go zidentyfikować. Kupilem wąż, który ma numer 8E0422891C ale w nim NIE MA takich restryktorów. http://www.jimellisaudiparts.com/products/Audi/2003/A4/Return-hose-cooling-pipe---fluid-cont/5629659/8E0422891C.html Jak się w rzuci ten numer w google to widać https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/power-steering-return-hose/8e0422891c/ ze jest on też dedykowany niby do B6 1.8T. Po zamontowaniu wężyka bez restryktorów i mojej zregenerowanej maglownicy ZF zauwazyłem, że kierownica chodzi bardzo lekko. Wcześnie, przed regeneracją na starym wężyku chodziła lekko, ale teraz jeszcze lżej. Czy to wlasnie ten zmieniony wezyk bez restryktorow spowodowal, że kierownica chodzi lzej? Czy moge tak jezdzic, czy tez jednak zamontować ten z restryktorami bo taki też posiadam?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się