Frezzuu 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Oto moje logi: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_AP3uo.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_KDaGc2.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_3SD1l87.html Podejrzewam walniętą przepływkę, ponieważ auto czasem podczas przyspieszania łapie tak jakby czkawkę. Objawia się to tym, że auto ciągnie i przy 120km/h przestaje, wtedy na chwilkę odpuszczam gaz i znów go wciskam do dechy i ciągnie dalej do 140-150km/h i znów dziura, znowu odpuszczam gaz i wciskam do dechy i ciągnie dalej... Na kompie poza tym wyskoczyły dwa błędy: 519 oraz 575 519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) lub jego obwód 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym Proszę bardziej doświadczonych kolegów o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez Frezzuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek88 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zrob jeszcze raz log 003 bo Ci cos nie wyszedl, noi turbo przeładowywuje ... sztanga do sprawdzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frezzuu 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 No właśnie dopiero w domu zobaczyłem, że 003 coś nie wyszedł... Jutro jeszcze raz zrobię, poza 011 i 003 zrobić jeszcze jakieś? Czy możliwe jest, że gruszka się przycina? Bo z tego co widzę to turbo przeładowuje już od około 2k rpm później pompuje w miarę równo i około 4k rpm znów zaczyna przeładowywać. Mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek88 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 tak masz racje , widac ,ze cos tam działa tylko moze sie przycinac i to trzeba sprawdzic i rozrzuszac... mozesz w vagu jeszcze sprawdzic w BS -011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frezzuu 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Dzisiaj korzystając z chwili pojechałem zrobić logi. Nadpisywałem poprzednie logi stąd też na górze są stare. Po otworzeniu trzeba zejść niżej i tam są te ostatnie...Wybaczcie za zamieszanie. Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Fn9C0g0.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_B06ja.html Grupa 000 BS: http://vaglog.pl/log-000_B4UX00w.html Dodatkowo wrzucę jeszcze jeden 003, lecz zaznaczę, że tutaj przy 4k rmp auto się przydławiło na ułamek sekundy, lecz nie wpadło w tryb awaryjny Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Lxf0ftQ.html Chciałem jeszcze zrobić 011 BS, ale wyskakuje mi error, nie wiem dlaczego.. Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez Frezzuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Przepływka ok, Turbo źle. AFN do '97 nie obsługuje BS 011. Zdejmij gruchę turbo i zobacz ręką jak chodzi sztanga turbo - 2 minuty pracy będziesz wszystko wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Możesz spróbować ręcznie to rozruszać a potem katowanie turba do czerwoności i moze pomoże. Z tymi 2 min to przesadziliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frezzuu 3 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 A więc byłem dzisiaj na szybko zrobić mały test. Strzykawka 100ml, kawałek wężyka 3mm do gruchy i jazda. Zaobserwowałem, że cięgno gruszki idzie do góry, po chwili jest takie jakby lekkie przycięcie i idzie dalej. Wniosek prosty - na 99,9% łopatki do czyszczenia, no chyba, że grucha się przycina w co wątpię. Chciałem nagrać film, ale ciemno już było i nie byłoby nic widać. Może jeszcze jutro zrobię to samo i nagram. Zawsze to jakiś temat/materiał dla potomnych. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Dla potomnych to mógł byś nagrać jak ustawić sztange aby ruch zaczął sie przy -0,2 bar a oparcie o zderzak nastąpiło przy -0,64 albo podać wartości dla poszczególnych turbin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frezzuu 3 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Takie filmy już są. Proszę, pierwszy z brzegu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się