Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Jednorazowe odłączenie turbo 17965 + logi


felldn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich forumowiczów.

 

Miałem wczoraj przypadek odłączenia turbo na trasie (pow. ok 170km/h), Po ponownym uruchomieniu wszystko ok. Wiem że przypadek znany i wałkowany.

VCDS pokazuje błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-00 - -  (po skasowaniu nie występuje)

1 .Wielka prośba o przeanalizowanie loga dynamicznego z turbo, widzę tam małe niedoładowania w całym zakresie cyklu. Nie znam się i nie wiem jakie są normy.

Grupa 11 - dynamiczny:   http://vaglog.pl/log-011_q3NlT.html

Stawiam na n75 lub nieszczelność (google).

 

Ewentualnie:

2. Jakie podać jeszcze logi?

3. Czy w ogóle można ocenić stan turbo na podstawie samych logów?

 

Pozdrawiam

MF

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym notlaufem bym się zbytnio nie przejmował  :decayed:

Po logu widać że VNT ( zmienna geometria turbiny ) się przycina w pozycji całkowicie otwartej, później już jest OK.

Pojeździj ostrzej autem , może się nagar w turbulum przepali i wszystko wróci do normy :hi:

A jak nie i tryb awaryjny będzie Cie nękał  częściej, to dopiero się będziesz martwił :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...