Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM Proszę o analizę logów dynamicznych i statystycznych/ auto traci moc przy około 3500 obr/min


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, auto traci moc za każdym razem przy około 3500 obr/min, po ponownym uruchomieniu jest znów okej. Logi poniżej. Ponadto vag pokazał błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -

http://vaglog.pl/log-000_aTR0j9.html - statyczny 000

http://vaglog.pl/log-003_QxQ7N1v.html - dynamiczny 003

http://vaglog.pl/log-011_V1aW7k.html - dynamiczny 011

Opublikowano

Przeładowywuje Ci  turbo ok 0.4 bara , sztange sprawdz czy działa :)

Opublikowano
14 minut temu, dymek88 napisał:

Przeładowywuje Ci  turbo ok 0.4 bara , sztange sprawdz czy działa :)

Sztanga wydaje się sprawna, zrobiłem test vagiem oraz patrzyłem pod maską podczas testu sztanga chodzi bez problemu. Filmik :

 

Opublikowano

To doradzi ktoś jakie inne przyczyny mogą być? 

Opublikowano

Ze sztangą jest tak jak z małym, jeśli troche podryguje to nie znaczy że działa. Sztanga albo sie przycina albo nie chodzi w pełnym zakresie. Masz dwie opcje albo spróbować zdjąc gruszkę i powachlować ręcznie sztangą i pomoże tyle że raczej na krótko lub zrobić to tak jak trzeba i wywalić turbo i wyczyścić VNT.

Opublikowano

Skoro tak, to może macie jakiś poradnik godny polecenia jak wyjąć, rozkręcić i czyścić turbine? 

Opublikowano

jest fotostory a nawet film, poszukaj......

Opublikowano

Mam inny problem  też w AJM tu są logi robione jak turbo nie działało.

http://vaglog.pl/log-011_YDr61.html

turbo czasem działa jak nagrzeję samochód lub uruchomię ponownie silnik 

Dziś jeździłem to od 2500 obrotów super działało.

 

Jaka przyczyna zawór N75, czujnik doładowania czy czyszczenie turbo ?

 

Opublikowano

A co nam z tego loga skoro robiłeś go w awaryjny .... 

Opublikowano

Już się poprawiam 

 

Witam moje Audi A5 B5 116 PS AJM nie ma mocy szczególnie z dolnych obrotów podłączyłem VAGA czysto błędów nie ma. Problem jest z turbosprężarką 

Zrobiłem Logi przedstawiam poniżej 

http://vaglog.pl/log-003_f8240D.html

http://vaglog.pl/log-008_YT7L9H.html

http://vaglog.pl/log-011_rUJ7WAz.html

Co może być przyczyną, że turbo nie kręci zawór N 75, czujnik doładowania czy turbo przytarte? Proszę o pomoc i dziękuję.  

Jak mam ewentualnie naprawić usterkę. Jeżeli chodzi o sztangę w turbo to się podnosi ale niewiele malutko

Opublikowano

Turbosprężarka geometria naprawiona sztanga podnosi się, przewody szczelne i prawidłowo podłączone, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zawór N18 kupiony nowy i działa, zawór N75 działa jest podciśnienie jak przykładam palca.  Dziur w dolocie nie ma. 

Auto ma moc od 3 tyś obrotów. Poniżej tych obrotów słabo.

Moim zdaniem problem jest w EGR podaje logi 

http://vaglog.pl/log-003_g5n0Sr.html

http://vaglog.pl/log-003_xCCyn.html

Jeżeli mam uszkodzony EGR, a nie chcę go zaślepiać bo telepie przy gaszeniu, to jakiej firmy mam kupić nowy co polecacie. 

Czy uszkodzony jest przepływomierz ? 

http://fotowrzut.pl/OYWOOK55O6

Opublikowano

Egr nie pracuje.

Egr nie ma nic do telepania przy gaszeniu. Jeśli chcesz sprawdzić przepływomierz to zrób loga statycznego grupy 3, 8,10,11 wszystko oddzielnie.

Opublikowano (edytowane)

Proszę o usunięcie posta przez admina

Edytowane przez janekkozak1
Opublikowano

Robienie logów w trybie awaryjnym nie ma najmniejszego sensu. 

Silnik 1.9 tdi jest najprostszym silnikiem i wielu mechanikow potrafi robic tylko takie. Osoba ktora robila przy tym silniku nie potrafi nawet tego. 

Weź to oddaj do kogoś kto ma pojęcie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...